• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • rob78
    Fröken Maria skrev 2016-03-17 15:27:16 följande:

Då bär det av på nästa jobb.. Tur att man kan roa sig med annat samtidigt.. Mina medresenärer skulle bara veta.. Gårdagens dusch..

Ojojoj

Den bilden bugar vi och tackar för. Vilken kvinna du är.
  • justme79
    indigo85 skrev 2016-03-17 08:36:35 följande:

I väntan på att kaffet ska bli klart kan man sysselsätta sig med det mesta. 

Vill bara hem och lägga mig, så trött! Men med den där bilden i minnet ska jag nog orka kriga mig igenom träningen ändå. Tack!! ;)
  • Once again

Oj! Här har jag inte varit på länge. Hej på er. Det är den gamla Mulen som känner igen några av er både till kropp och namn. Här kommer ett bidrag från gubben.

Just do it again and again
  • Anonym (L.A)
    Quexxet skrev 2016-03-17 08:48:33 följande:
    Hahaha, inte jag! Har inte haft på sju år tror jag det är nu. JÄTTESKÖNT! Tungan ute
    Har du mobilallergi efter som  som du inte har någon mobil?
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (L.A) skrev 2016-03-17 21:36:02 följande:
    Har du mobilallergi efter som  som du inte har någon mobil?
    Behöver ju inte vara mobilen man är allergisk mot, ibland är det bara människorna som ringer den man inte tål. 
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2016-03-18 08:26:36 följande:

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!! Ikväll blir det fredagsmys!!!!

Stiligt :) eller helt fantastiskt fint är nog mer rätt ordval! Fast väldigt stiligt.. Eller aa.. Jo.. Ja.. :) trevlig helg!
  • Trollare

Nice så sensuell och sexig.

• Mattias39

Skönt...Vilken tid ska vi komma?
  • Pinkie Pie
    Smastor skrev 2016-03-18 08:31:45 följande:
    Stiligt :) eller helt fantastiskt fint är nog mer rätt ordval! Fast väldigt stiligt.. Eller aa.. Jo.. Ja.. :) trevlig helg!
    Trollare skrev 2016-03-18 08:40:26 följande:
    Nice så sensuell och sexig.
    Mattias39 skrev 2016-03-18 08:41:06 följande:
    Skönt...Vilken tid ska vi komma? smile2.gif

klockan 20 hos mig då grabbar! Flört

bjuder på en till bara för att jag är så snäll!