• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Quexxet
    Anonym (L.A) skrev 2016-03-17 21:36:02 följande:
    Har du mobilallergi efter som  som du inte har någon mobil?
    Hahahaha, nja, jag har bara inget behov av att ha någon. Solig
    För sju (eller åtta) år sen glömde jag min mobil i en svarttaxi, sen skaffade jag aldrig någon ny.

Skönt som fan för det mesta! Cool
  • Anonym (Quexet)

Fick duscha i kallvatten så ni får nöja er med en tidigare duschbild. Kyss

• Givdul
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-19 00:02:47 följande:

Fick duscha i kallvatten så ni får nöja er med en tidigare duschbild. Kyss

gillar det röda på dig
  • Anonym (Quexet)
    Givdul skrev 2016-03-19 00:12:48 följande:
    gillar det röda på dig
    Tack, det var en bild som visst gled med i bara farten för den skulle inte vara där! Tur att du gillade den då i alla fall. Glad
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-19 00:02:47 följande:

Fick duscha i kallvatten så ni får nöja er med en tidigare duschbild. 

Tack för den sista bilden med ????
  • Pinkie Pie
    Anonym (Morgon) skrev 2016-03-19 08:03:37 följande:
    God morgon..
    phpjy2Jcu82973.jpg
    ohhh gooood morning to you sir!
    hkt skrev 2016-03-19 08:11:40 följande:
    Hmm vad ska jag göra en ledig lördag.....
    phpz0wmMF26448.jpg
    åh jag vet jag vet!!! du kan vända dig om och ta en bild till Drömmer

• hkt
    Pinkie Pie skrev 2016-03-19 09:59:32 följande:

ohhh gooood morning to you sir!åh jag vet jag vet!!! du kan vända dig om och ta en bild till 

Fixar det.....
  • Fröken Maria
    hkt skrev 2016-03-19 08:11:40 följande:

Hmm vad ska jag göra en ledig lördag.....

Det finns massor att hitta på... Själv ska jag springa en sväng å jobba ett par timmar sedan...