• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 10:09:20 följande:
    Måste säga att jag gillar tråden! Men jag vågar nog inte lägga ut någon bild själv. Tror knappast den hade fått några kommentarer. Haha.

Ni är jättefina allihopa

Anton, dig har jag sett lite överallt här, men jag brukar mest läsa, inte skriva. Jag håller med de andra. Bild tack
    Fast jag har väl inget att säga till om, som fegar själv. Haha

Tycker absolut att du ska göra som oss andra: lägg ut en bild...finns ingen anledning att fega. Nivån på klödesel osv styr du ju själv :
  • Anonym (bmi plus)
    Mattias39 skrev 2012-12-20 10:15:55 följande:

Tycker absolut att du ska göra som oss andra: lägg ut en bild...finns ingen anledning att fega. Nivån på klödesel osv styr du ju själv :
    Ja, kanske Jag har faktiskt funderat på det, men alla här är så fina, och jag är långt ifrån fin. Ser inte klok ut faktiskt.

Smala (normala kanske är mer korrekt) ben, platt rumpa, stor mage, stora bröst. Jag passar liksom inte ihop. Haha. Men humöret är på topp ändå
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-19 23:45:25 följande:
    Mullig och grymt jävla stolt över min kropp just nu!

Så den här tråden, som du gjorde för nån vecka sedan - med samma bild - där du skrev hur mycket du hatade din kropp, var bara ljug och bekräftelsefiskeri (också)?
    www.familjeliv.se/Forum-4-46/m67964656.html
  • tellis mom
    Mattias39 skrev 2012-12-20 10:09:07 följande:
    30kg?? Shit, bra jobbat!! Du har verkligen en tight,fin kropp nu...!
    Visste bilden kunde ha varit bättre...så bidra gärna med en till Glad
    Tack.
    Jag får nog se till att göra det lite senare Glad
  • LoLs pappa
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 10:25:07 följande:
    Ja, kanske Jag har faktiskt funderat på det, men alla här är så fina, och jag är långt ifrån fin. Ser inte klok ut faktiskt.

Smala (normala kanske är mer korrekt) ben, platt rumpa, stor mage, stora bröst. Jag passar liksom inte ihop. Haha. Men humöret är på topp ändå

Det sista med humöret är det som gör människan, vilket är det viktigaste!!!!
    Det gör att resten betraktas med andra ögon, DU duger som DU är, garanterat.
    De är ju DU som unik person som skall uppskattas och vara fin.
    Insidan skiner igenom utsidan!

Och hurvida du skall posta, gör det, för INGEN har fått kritik här.
    Är ju en FEEL GOOD tråd, oh du kommer garanterat känna dig bättre när du agit det steget och fått possitiv feedback!
    Och alla är ärliga!
  • Putt B
    LoLs pappa skrev 2012-12-20 10:36:16 följande:

Det sista med humöret är det som gör människan, vilket är det viktigaste!!!!
    Det gör att resten betraktas med andra ögon, DU duger som DU är, garanterat.
    De är ju DU som unik person som skall uppskattas och vara fin.
    Insidan skiner igenom utsidan!

Och hurvida du skall posta, gör det, för INGEN har fått kritik här.
    Är ju en FEEL GOOD tråd, oh du kommer garanterat känna dig bättre när du agit det steget och fått possitiv feedback!
    Och alla är ärliga!
    Instämmer där !!

Klart att ingen klagar !!
  • Mr Espresso
    Reflec skrev 2012-12-20 09:45:12 följande:
    jag är helt chockad...igen...Frk Res...du är helt otroligt jävla het! av alla bilder jag sett är du överlägsen. och jag är både picky och kräsen.

Du får lägga in en stöt på henne. That what friends are for
  • Fröken reserverad
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 10:42:14 följande:

Du får lägga in en stöt på henne. That what friends are for
    Hjärta
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-20 10:41:53 följande:
    Instämmer där !!

Klart att ingen klagar !!
    Haha, nej, det är det jag gillar med tråden!

Alla är så fina och alla får så mycket fina kommentarer. Jag tror inte någon hade klagat, men kanske tystnaden hade talat för sig själv
  • Fröken reserverad
    Putt B skrev 2012-12-19 14:57:17 följande:

Dags för halvfet medelålders man då ...
    Sorry för maskningen, men igenkänningsfaktorn var enorm innan...
    Modig du är
    Fin välmående kropp. En karl kort och gott. Solig 
    Reserverad står för upptagen.
Svar på tråden Helkroppstråden