• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fröken reserverad
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 10:46:02 följande:
    Haha, nej, det är det jag gillar med tråden!

Alla är så fina och alla får så mycket fina kommentarer. Jag tror inte någon hade klagat, men kanske tystnaden hade talat för sig själv
    Om det är tyst så får man påminna om att man visat sin bild. Det är modigt och alla är ju fina hursomhelst.
    Reserverad står för upptagen.
  • Putt B

Alla är så fina och alla får så mycket fina kommentarer. Jag tror inte någon hade klagat, men kanske tystnaden hade talat för sig själv
    Men inga nyheter är ju goda nyheter.. blev väldigt tyst av min bild oxå...

Våga du !
    Fröken reserverad skrev 2012-12-20 10:47:15 följande:
    Modig du är
    Fin välmående kropp. En karl kort och gott. Solig 
    Tack för det  Fröken !

• Anonym (badsugen)

Det är så mycket snyggingar och solskenshistorier här så man hinner ju inte berömma alla!
  • L E O N
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 10:56:18 följande:

Helkropp stod det ju...Drömmer
    Ehh du har väl inte tänkt gräva ner hunden på bakgården?? Den ser ju helt oskyldig ut...Foten i munnen
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2012-12-20 09:52:45 följande:
    Jag kan säga att jag innerst inne är ganska stolt över mej för jag har kommit så långt som jag har. Har hittills lyckas gå ner 30 kilo och jag har en bit kvar för att få den kropp jag vill ha. 
    Men eftersom jag nu är ensamstående med 5 barn har jag ingen tid alls att avvara för träning. Inte mer än det vardagliga.
    Så stolt är jag men inte nöjd.

Så här såg jag ut för 16 månader sen. Visserligen gravid i 9 månaden men såg lika dan ut efter.....

Så här såg jag ut för 4 månader sen, höggravid igen men har lyckats gå ner 15 kilo. Då kan ni tänka er.....

Så här ser jag ut idag. - 30 kilo sen klumpen på bild 1 kom ut.
    Som sagt. Jag är stolt över vad jag lyckats prestera men jag har en bit kvar.

FAN va bra jobbat, 82:an, grattis som satan alltså, och du ser redan riktigt attraktiv ut, kan bara inbilla mig fortsättningen...Glad

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Putt B
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 10:56:18 följande:

Helkropp stod det ju...Drömmer
    Söt vovve, och väldigt fin Matte !!
  • Anonym (bmi plus)

Jag ska fundera på det under dagen. Jag vill nog göra det egentligen. Kommer kanske en bild under dagen/kvällen.

• Tom Araya
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 11:00:47 följande:
    Jag ska fundera på det under dagen. Jag vill nog göra det egentligen. Kommer kanske en bild under dagen/kvällen.
    Om jag vågar så vågar du. Solig
  • Alltid Daph
    Putt B skrev 2012-12-20 10:59:24 följande:
    Söt vovve, och väldigt fin Matte !!
    Åh, man tackar! Allt lättklätt finns i min gamla dator som ligger i en plastpåse längst in i hallgarderoben. Har inte plåtat sådant sen jag var singel och internetdejtade som om varje dag var den sista. =)
Svar på tråden Helkroppstråden