• Henkrix

Demonstrera tror jag inte att jag ska göra, men jag håller fanan högt här i bastun. :)
  • Anonym (Mammatill 7)

Kipperman: Mums vilken fin mage .

Henkrix: Va bra att du "står" på dig .

Här kommer en 1:a maj bild.

• Anonym (gormenghast)

Kanske redan har delat med mig av dessa bilder...men men, blir väl en repris isf.
  • SportKostym
    Anonym (gormenghast) skrev 2016-05-01 17:06:11 följande:

Kanske redan har delat med mig av dessa bilder...men men, blir väl en repris isf.

Ny för mig!!.:) underbara!
  • Anonym (Buttman)

[quote=76586243][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-01 17:00:01 följande:[/quote-nick]

Kipperman: Mums vilken fin mage .

Henkrix: Va bra att du "står" på dig .

Här kommer en 1:a maj bild.

[/

Även fast man är en Buttman;)

Så måste jag bara säga: jösses vilka härliga meloner du har, kvinna:)

Vad härligt halkiga dom skulle vara med lite olja på.

• Påven Johanna
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-01 17:18:32 följande:

Oj den andra bilden kom inte med..

Jag har förstått att du gärna bjuder på vad du har mellan benen, både fram och bak, och det står ju klart utom allt tvivel att många gärna vill se dina löftesrika håligheter - men det strider mot reglerna att visa upp hela frallan med inkråm och allt i Helkroppstråden. Jag tycker det är roligt om den här tråden undgår att släckas ner så du kan väl vara bussig att visa snippan och analen i någon medlemsgrupp i stället, eller varför inte i PM med hugade andra medlemmar. Tack. 
  • Påven Johanna
    Kippeman skrev 2016-05-01 08:58:29 följande:

God morgon alla glada..

Ser ut att vara en mysig kropp det där. 
  • Smastor
    Påven Johanna skrev 2016-05-01 17:57:49 följande:

Jag har förstått att du gärna bjuder på vad du har mellan benen, både fram och bak, och det står ju klart utom allt tvivel att många gärna vill se dina löftesrika håligheter - men det strider mot reglerna att visa upp hela frallan med inkråm och allt i Helkroppstråden. Jag tycker det är roligt om den här tråden undgår att släckas ner så du kan väl vara bussig att visa snippan och analen i någon medlemsgrupp i stället, eller varför inte i PM med hugade andra medlemmar. Tack. 

Amen
  • straight arrow
    Påven Johanna skrev 2016-05-01 17:57:49 följande:
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.