• Påven Johanna

Helkroppstråden

Givdul skrev 2016-05-01 20:13:56 följande:
    Hur passar bilderna inte in här? Jag hittar inget olämpligt med dem men jag är iofs väldigt frigjord och liberal när det kommer till kvinnor och allt.
    På samma sätt som doping inte passar in i friidrottsgrenen i OS, eller som fusk i skolan när det uppdagas straffas - det strider mot reglerna som någon/några satt upp och som deltagarna accepterat i och med sitt deltagande.

Jag förstår att många vill se Mammans snippa och anala färdigheter, men i just den här tråden är det inte tillåtet att visa upp alla sina delar. Det har inte att göra med hur mycket eller litet frigjord man är, det har att göra med Familjelivs regler.
  • Mudshark
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-01 19:32:27 följande:

Påven Johanna: Får väl be om ursäkt om det inte passar här.

Då får det bli en liten repris .

En enastående vacker repris <3
  • Anonym (Mammatill 7)

God morgon: Tack snygging men tyvärr visade jag nog lite för mycket . Svårt att se det när man lägger in bilden på mobilen men men alla kan föra misstag eller hur Påven Johanna?

mannnen: Om du behöver hjälp nästan gång med avklädning så är det bara att du hör av dig:) Jag har strl 75 E el F

• Anonym (Buttman)

Härlig repris.

Som sagt, skulle gärna byta plats med den stringen och bara få drunkna melkan dessa härliga stjärthalvor:)

Och hamna öga mot öga med det som inte får visas här;)

Du har en grym bakdel..
  • mannnen
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-01 21:19:19 följande:

God morgon: Tack snygging men tyvärr visade jag nog lite för mycket . Svårt att se det när man lägger in bilden på mobilen men men alla kan föra misstag eller hur Påven Johanna?

mannnen: Om du behöver hjälp nästan gång med avklädning så är det bara att du hör av dig:) Jag har strl 75 E el F

Wow! De är ju helt fantastiska, stora och fylliga det gillar jag :) kan du inte pm mig så kan vi bolla lite du och jag...?
  • Anonym (Kille 33 år)

[quote=76586810][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-05-01 20:10:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Lika vacker som vanligt... :)

• justme79
    Smastor skrev 2016-05-01 21:27:50 följande:

Go natt på er surpuppor :)

Och god natt till oss icke surpuppor hoppas jag! Himla snygg halva! ;)
  • Anonym (Haren)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-01 17:00:01 följande:

Kipperman: Mums vilken fin mage .

Henkrix: Va bra att du "står" på dig .

Här kommer en 1:a maj bild.

Med solen på himlen så blomstrar vårlökarna ;)

Undra om det är rensat i rabatten oxå ;)
  • Anonym (Haren)

Helt plötsligt börjar jag gilla repriser. Däremot blir jag nyfiken på bilden som togs bort.

Hur får man se den igen?