• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • misil
    Anonym (God morgon) skrev 2016-05-31 18:18:31 följande:
    Väldigt fint både sexigt och sött samtidigt,om tidningen Slitz fortfarande hade funnits och du varit med där är jag ganska säker på att du blivit en av favoriterna för väldigt många,och antagligen framröstad av läsarna som tillhörande topp tio av Sveriges sexigaste kvinnor :)
  • maxlaban
    justme79 skrev 2016-05-31 21:49:07 följande:

Sjukt trött så nu blir det god natt från mig! Sov gott!

Vilka perfekta bröst verkligen!
  • Anonym (God morgon)
    misil skrev 2016-05-31 22:18:20 följande:

Väldigt fint både sexigt och sött samtidigt,om tidningen Slitz fortfarande hade funnits och du varit med där är jag ganska säker på att du blivit en av favoriterna för väldigt många,och antagligen framröstad av läsarna som tillhörande topp tio av Sveriges sexigaste kvinnor :)

Inte dåliga komplimanger får väl erkänna att Bingo har tjatat en hel del på mig när det begav sig. Min bästa vän är gammal Slitz-tjej
  • Anonym (Haren)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-31 19:03:45 följande:

Idag blev det en dag i solen:)

Satsiken så nice :)

Du verkar ha en avskärmad bakgård som kan sola i bara string utan att riskera gluttande grannar...eller så bryr du dig inte ;)

Vacker rumpa du har iaf..:) ser som vanlit riktigt greppvänlig och mjuk ut.
  • wilson

Så härligt det där såg ut, har du plats för en gäst? Underbar kropp med en mycket välfriserad mus.
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-31 19:03:45 följande:

Idag blev det en dag i solen:)

Du är för läcker, snyggt när bröst och rumpa får lite färg.
  • justme79
    Glad71 skrev 2016-05-31 21:52:57 följande:

God natt snygging

God morgon! :)
    rob78 skrev 2016-05-31 22:05:46 följande:

Tur att inte jag är hos dig då du lockar till annat än sömn

Ja just igår var det nog tur! Inte mycket liv i mig då men nu är jag hyfsat pigg! ;)
    Anonym (Watermelon) skrev 2016-05-31 22:15:28 följande:

God natt mm sköning :)

Hoppas du sov gott! Det gjorde jag men tycker allt att natten var lite väl kort!
    maxlaban skrev 2016-05-31 22:33:56 följande:

Tack så mycket! ;)
    wilson skrev 2016-06-01 04:56:52 följande:

Så härligt det där såg ut, har du plats för en gäst? Underbar kropp med en mycket välfriserad mus.

Finns alltid plats för en till! ;)
  • wilson
    justme79 skrev 2016-06-01 06:10:04 följande:
    God morgon! :)
    rob78 skrev 2016-05-31 22:05:46 följande:

Tur att inte jag är hos dig då du lockar till annat än sömn

Ja just igår var det nog tur! Inte mycket liv i mig då men nu är jag hyfsat pigg! ;)Hoppas du sov gott! Det gjorde jag men tycker allt att natten var lite väl kort!
    maxlaban skrev 2016-05-31 22:33:56 följande:

Tack så mycket! ;)Finns alltid plats för en till! ;)
    Hade inte kunnat låta bli din härliga kropp så det hade nog blivit ännu mindre sömn haha
  • Anonym (Kille 33 år)

[quote=76675347][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-05-31 18:18:31 följande:[/quote-nick][/quote]

Kul med en icke suddig bild. :) Du är vacker som få. ;)

• Underhill
    Tjusigt!
    E vi överens så kör vi