• Speak up

Helkroppstråden

JoJs mamma skrev 2013-12-13 12:20:34 följande:
    Njäh, sen gick jag upp och la mig under täcket i soffan i stället, skulle kolla på film.
    Myspys! Solig (Vilken film blev det då?)
  • Speak up
    JoJs mamma skrev 2013-12-13 12:22:47 följande:
    Book of Eli eller vad den nu hette. Inte så bra men vafasen, hade jag börjat titta var det ju bara att se färdigt!
    Ah, den har jag inte sett än, men det kanske blir av nån gång. Skönt att ändå sitta och slappa framför en film. Det var ett tag sedan jag tog mig tiden att göra det. Glad
  • Speak up
    JoJs mamma skrev 2013-12-13 12:28:03 följande:
    Jag gör det väldigt sällan tyvärr, så det var ju trevligt att bara ta det lugnt en kväll. Behövs inför julstressen, hehe.
    Helt riktigt! Solig Jag ska själv se till att försöka stressa så lite som möjligt i jul.
  • Speak up
    JoJs mamma skrev 2013-12-13 12:34:34 följande:
    Jag ska också försöka. Har dock inte barnen på själva julen, så vi firar lördagen före jul... Så inte lika mycket tid kvar att fixa det sista.
    Vi får göra vårt bästa på olika håll, JoJs mamma! Glad
  • Speak up
    Anonym (Lucia-Fia) skrev 2013-12-13 13:29:47 följande:
    Är det Lucia så är det...
    Mmmh... Härlig bild, Lucia-fia! Solig{#emotions_dlg.flower}
    Angel hälsar och säger att dina bröst ser ytters aptitretande ut! Skäms Det gör hela du förresten.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-13 16:18:07 följande:
    Väldigt diskreta sådana...Skäms

Dina tutt-bilder är värda sin vikt i saffran, sötnos! DrömmerHjärtaHjärta (Hoppas att kilopriset på saffran fortfarande är högre än guld.)
    Du har fantastiska bröst, Tilda! Om än du inte väljer att visa allt på en gång jämt! {#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    Anonym (Lucia-Fia) skrev 2013-12-13 18:01:30 följande:
    Tack för era fina kommentarer!
    Tack själv för din härliga lusse-bild, Lucia-fia! Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-13 21:33:25 följande:

lite mer ...
    *Gilla* som vi säger på Facebook! Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden