Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Coccos skrev 2015-02-13 08:11:15 följande:
    Morgontutte

Nästan så det där vägde upp skitvädret man hade idag, kallt och jävligt var det, ja båda hade gått jämnt upp så hur gör vi nu? Ska man behöva våndas eller?
  • Anonym (Kaponjär)

[quote=74849465][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-02-13 09:40:24 följande:[/quote-nick][/quote] Du kan du. Jag ryggade till tillbaka här, ja mot mobilen... Hoppas du känner värmen ända mot din bak... Hur som, vacker bild.

• Anonym (Kaponjär)
    Fru38 skrev 2015-02-18 15:05:27 följande:

Galet underbart, vilken snygg bild alltså! Hon sen på bilden... wow Varning här alltså!
  • Anonym (Kaponjär)

[quote=74883989][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 11:21:52 följande:[/quote-nick][/quote] Gudarna är snälla idag på något vis. Men bilden ändå okristligt vacker, då synd är det första jag tänker på...

• Anonym (Kaponjär)
    virrisen skrev 2015-02-19 13:10:10 följande:

Idag är allt lila... :)

(Och vilka fina rumpor ovan! Det får vänta tills jag besökt gymmet lite oftare, haha!)

Mopar, ja Dodge hade en häftig lila om det var 70 och 71 som hette Plum Crazy, kanske stämmer in på dig? Ja att du är lite galet galen såhär på en Torsdag klätt i lila. Lila klär inte bara en bil det är då ett som är säkert...
  • Anonym (Kaponjär)
    SegaMorsan skrev 2015-02-19 14:13:54 följande:
    Godmorgon folket (eller god middag rättare sagt!)

Klart den absolut finaste bilden du har lagt upp här, vilket jävla djup... Ja snyggt jobbat verkligen.
  • Anonym (Kaponjär)

Jag ogillar skinnpistoler så besparar ni mig dom så är jag glad... Men vad sägs om att fixa upp lite bilder nu?

• Anonym (Kaponjär)

Fyfan vad ni könisar förstör tråden!

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 11:43:58 följande:
    I see you...

Jamen sedär. Vackert öga du... Ser du lika bra ut som jag tror? Ja hököga? Iaf i ögonfallande verkar du vara, ja som jag ser det och du jag har blick för det här ska du veta... Tack för titten hursomhelst.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 13:41:10 följande:
    Man tackar för de fina orden Hur bra tror du att jag ser ut?   Nä, men..Jag är lite sån som person, att om någon karl tittar på mig är min första tanke att det är för att jag har fått något i ansiktet, eller att håret lagt sig konstigt Men om jag lägger ödmjukheten åt sidan, så ser jag nog rätt bra ut ändå.  Jag drog inte den största nitlotten i det genetiska lotteriet.

Aha. Vi sprang nog om varandra men ja seriöst så går det att pussla ihop ett och ett så jag är rätt säker att du ser väldigt bra ut, näsan fattas för att man ska få en korrekt bild av dig. Lite så att man skulle hemskt gärna se hela ansiktet men det kommer nog det med... ellerhur?
Svar på tråden Helkroppstråden