Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Quexet skrev 2015-02-28 10:07:28 följande:
    Rygg/rumpa idag? Då kan jag skicka in en bild från slutna idag alltså?!  Gjorde som Mamita igår, somnade ifrån allt!  Men idag är jag LEDIG så då kanske jag lyckas få fram helt nya bilder! 

Kommer bara på galna kommentarer som (som uppdukat för lite skäggbiff) eller (nu är hon remote av vinet igen, sätter (på) henne på bordet)... Men får nog nöja mig med en enkel och rumsren härlig ryggtavla, är det olja du smort dig med eller? Satt hursom färg på tillvaron detta...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 19:02:16 följande:
    Nähe, om man skulle ta tag i sin uppgift som självutnämnd amatörmodell, och försöka fånga den där bakdelen på bild..? Fast jag måste nog stretcha lite först...

Gör det jag är dönyfiken. Sen sista bilden på magen, jag vilken fantastisk mage du har, bilden var sådär vackert tagen igen med.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 21:06:48 följande:

Varit barfota idag tro? Du håller måttet tro mig På många sätt
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 22:58:35 följande:
    Haha, det har jag faktiskt varit.. Tack Kaponjär, vilken charmör du är Varför får man inte se några bilder på dig??

Haha det syntes lite på tassarna! Fundera på det du...
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 23:14:21 följande:
    Jaha... I brist på Quexets härliga bakdel denna lördag, så får väl jag bjuda på en till...

Jösses du. Gud så fin bak, blir bara bättre och bättre detta
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-28 23:48:21 följande:
    Mjo, men nu är dom rena och fina, till och med nypolerade minsann! Du är ju hemligare än vad jag är Tack, men bilder är ingenting mot verklighet Kaponjär....

Haha precis jag är ju det. Haha är samma med mig, inget slår verkligheten.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-01 00:18:50 följande:
    Synd att vi båda är så hemliga då bara, när verkligheten är så bra.. Vi får ses i fantasin helt enkelt..

Haha det man inte vet har man inte ont av, men ja vi ses där igen! Hoppas det blir lika underbart denna gången med.
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-03-01 10:03:35 följande:
    Haha, kanske blev rumpstek till middag... <---- Kolla jag kan nu!   Trots ledig idag blev det inget vin alls igår, så jag kan inte änns skylla på det, somnade oförskämt tidigt på soffan efter att jag matat ungarna med lördagsgodis, så sambon fick lite o göra när jag hade somnat!  
    NyttNamn skrev 2015-02-28 16:12:11 följande:
    Nä men trevlig lördag på er då!
    Tack! Härlig bild, fick mig o le en aning fast jag är ganska nyvaken! Härlig bild, men lite lite rumpa på den tycker jag! 

Haha den var bättre än mina tappar försök. Rätt åt han, hoppas det var både tyst och tråkig! Men av hans tidigare bilder att döma var det väl hur ljudligt kul som helst.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-01 10:33:05 följande:
    Haha den var bättre än mina tappar försök. Rätt åt han, hoppas det var både tyst och tråkig! Men av hans tidigare bilder att döma var det väl hur ljudligt kul som helst.

Jösses här stavas det lite hursom lite varsom!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-01 11:02:05 följande:
    Kära nån... Full? Sovit illa? Vad har du fantiserat om egentligen?

Haha jag har faktiskt sovit som en kung, ja här i mitt lilla kungarike. Nykter är jag med serru. Det andra får du nog sväva i ovisshet i. Kram på dig.
Svar på tråden Helkroppstråden