• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • analälskaren
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 14:56:52 följande:
    Ett: i dagens samhälle är uttycket vän alldagligt använt.

Två: du fick det låta slampigt och som tips vill nog ingen kvinna få sådan kommentar

Tre: lär dig använda stor bokstav.
    fyra: pika mig inte

fem: lät knappast slampigt
  • justme79
    analälskaren skrev 2016-07-07 14:29:15 följande:

ett: vi är inte vänner

två: i dagnes samhälle verkar det vara mer regel än undantag att man varit med minst två personer.

Ursäkta att jag lägger mig i men det var väl två otroligt dåliga argument!
  • justme79
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 14:29:20 följande:

Ja tack. Får man tillgång till damernas?

Hmmm nje, nånstans måste vi ju få vara ifred! ;)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-07 14:33:54 följande:

Justme: Jag är dä nu ,alltså på mitt gym:)

Härligt! Jag är helt slut nu!
  • Glad71
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-07 14:33:54 följande:

Justme: Jag är dä nu ,alltså på mitt gym:)

Blev lite träningssugen
  • Anonym (Anden)
    analälskaren skrev 2016-07-07 15:10:44 följande:

fyra: pika mig inte

fem: lät knappast slampigt

Vännen/gubben/älsklingen (vad du vill), du provocerar fel person. Jag har tålamod om någon. Det lät inte slampigt, men ska lära dig något om livet, även om jag säkert är yngre än du; det är alltid mottagaren som avgör.

Puss.
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 15:10:21 följande:

Jag såg den med med ett sånt nick förväntar jag mig inte mycket mer. Ignorera :) Men fint att du säger ifrån, någon annan kunde ju ha tagit illa upp!

Bästa! Gick dagen bra?
  • Anonym (Anden)
    justme79 skrev 2016-07-07 15:16:59 följande:

Hmmm nje, nånstans måste vi ju få vara ifred! ;)Härligt! Jag är helt slut nu!

Vi får jogga ner efter passet till något bra ställe utomhus då.
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:22:10 följande:

Vännen/gubben/älsklingen (vad du vill), du provocerar fel person. Jag har tålamod om någon. Det lät inte slampigt, men ska lära dig något om livet, även om jag säkert är yngre än du; det är alltid mottagaren som avgör.

Puss.

Mottagaren ignorerade den aningen slampiga kommentaren med det ärliga erkännandet att jag har haft minst två förhållanden i mitt vuxna liv. Nu lägger vi ner strudsyxorna tycker jag :)

Är tävlingen slut redan förresten ;)
  • analälskaren
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:22:10 följande:

Puss.
    mm men lägg dig inte i då och låt mottagaren avgöra. Och menar du inte vad du skriver, skriv det inte.
    Har inget att lära av dig.

Puss på dig med.
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:23:25 följande:

Bästa! Gick dagen bra?

Inte klar än, vi sänder faktiskt live just nu... Fast jag har flyttat ner såklart.