• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Anden)
    analälskaren skrev 2016-07-07 16:12:26 följande:

oj jag glömde kommentera...sorry....  att använda ordet vän till någon man inte känner kan aldrig bli en norm, då det i sin betydelse menar att man är bekant med någon eller möjligen också faktiskt supporter eller fan till någon. Så du kanske är ett fan till mig, för bekanta är vi ju inte.

Stämmer, jag kan inte lära dig någonting men oj, vad livet har att lära dig. Hur gammal är du, "fan till mig"? Ingen här inne är intresserad av den låga nivån nu.
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 16:13:32 följande:

Min illa-kommentar var riktad mot den "vinnande" antagonisten ;) Nu är det dags att hitta en öl!

Aaha, då kör vi! ;) Är också törstig. Och "hungrig"

Sändningen över mao? Vad gott, låt det smaka!
  • analälskaren
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 16:18:28 följande:
    Stämmer, jag kan inte lära dig någonting men oj, vad livet har att lära dig. Hur gammal är du, "fan till mig"? Ingen här inne är intresserad av den låga nivån nu.
    kan ju inte påstå att din nivå är särskilt, hade du inte brytt dig från början, på något som du inte behövde lägga dig i, så hade vi sluppit detta. Lär dig också då betydelsen av de ord du använder, det blir bättre så.
    Angående min ålder,så antog du att jag var äldre än du. Jag antar att du har fel.
  • Anonym (Anden)
    analälskaren skrev 2016-07-07 16:22:50 följande:

kan ju inte påstå att din nivå är särskilt, hade du inte brytt dig från början, på något som du inte behövde lägga dig i, så hade vi sluppit detta. Lär dig också då betydelsen av de ord du använder, det blir bättre så.

Angående min ålder,så antog du att jag var äldre än du. Jag antar att du har fel.

Det är det här jag menar du har att lära av livet, men det kommer med tiden om du nu är yngre än jag. Generellt är kvinnor tillräckligt uppfostrade att inte påpeka ett misstag från någon, nu gjorde jag det till dig istället. Ta det som en man bara.
  • rob78

[quote=76775885][quote-nick]justme79 skrev 2016-07-07 06:18:43 följande:[/quote-nick]Läsa en bok! ;)Tack![/

Har du nån bra bok jag kan låna då

• rob78
    justme79 skrev 2016-07-07 14:19:30 följande:

Nån som ska me till gymmet?! ;)

Jag kanske är för sent ute men annars hänger jag gärna på till det där gymmet.

Det är ganska mycket killar som dras till "ditt" gym va?
  • justme79
    rob78 skrev 2016-07-07 16:48:51 följande:

[quote=76775885][quote-nick]justme79 skrev 2016-07-07 06:18:43 följande:[/quote-nick]Läsa en bok! ;)Tack![/

Har du nån bra bok jag kan låna då

Det ska vi nog kunna ordna!
    rob78 skrev 2016-07-07 16:50:26 följande:

Jag kanske är för sent ute men annars hänger jag gärna på till det där gymmet.

Det är ganska mycket killar som dras till "ditt" gym va?

Ja nu är det försent men du kan få en ny chans imorrn!

Jo då visst finns det lite killar där att spana på som tur väl är. ;)
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-07 14:33:54 följande:

Justme: Jag är dä nu ,alltså på mitt gym:)

Som vanligt en läcker bild.
  • Anonym (hoppsan)
    justme79 skrev 2016-07-07 14:19:30 följande:

Nån som ska me till gymmet?! ;)

Lockande inbjudan i alla fall.
  • rob78
    justme79 skrev 2016-07-07 17:48:00 följande:

Det ska vi nog kunna ordna!Ja nu är det försent men du kan få en ny chans imorrn!

Jo då visst finns det lite killar där att spana på som tur väl är. ;)

Tror dom spanar ganska mycket på dig med.

Det skulle i alla fall jag gjort

Dagens boktips då?