• Smastor

Helkroppstråden

Anonym (Anden) skrev 2016-07-08 00:38:41 följande:

Seg jag är då, dags för kudden kanske. Den filmen är bra men inte slåss väl dessa damer här inne ;)

Nej det är bara jag och kexet :D vi ska fäktas, men säg inget till henne om att jag tänker brottas och nypas med!
  • Anonym (FrökenSötare)

Hörrni, jag känner att en lite semester är på sin plats. Men...snälla och så fina män som kanske kan, om jag vågar, snappa på frkSotare... och jag hoppas att de som inte borde håller sig borta :*

• Smastor
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-08 00:49:21 följande:

Hörrni, jag känner att en lite semester är på sin plats. Men...snälla och så fina män som kanske kan, om jag vågar, snappa på frkSotare... och jag hoppas att de som inte borde håller sig borta :*

Jag tar semester och håller mig borta :D
  • Joohann

Skicka ett pm till dom du vill snappa med istället....så slipper du ovälkomna gäster?
  • Glad71
    Arbor skrev 2016-07-07 23:18:12 följande:

Själv är jag lite blyg, så jag behöll alla kläder på

Fint
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-07 22:38:06 följande:

Nu håller jag på er Frankrike! Solig Håll i de här för i h*lvete! Foten i munnen

Snygg rumpa.
  • Underhill
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-07 22:38:06 följande:
    Nu håller jag på er Frankrike! Solig Håll i de här för i h*lvete! Foten i munnen
    mmm...tjusigt!!
    E vi överens så kör vi
  • lowland
    Arbor skrev 2016-07-07 23:18:12 följande:

Själv är jag lite blyg, så jag behöll alla kläder på Skäms

Herrejösses vad fin du är Kyss
  • thofa1

Gillar dina bilder och kommer att ha svårt att hålla mig borta.