• thofa1

Helkroppstråden

Arbor skrev 2016-07-07 23:18:12 följande:

Själv är jag lite blyg, så jag behöll alla kläder på

Mycket vacker bild
  • Anonym (FrökenSötare)
    Joohann skrev 2016-07-08 00:55:29 följande:

Skicka ett pm till dom du vill snappa med istället....så slipper du ovälkomna gäster?

Where's the fun in that? ;) Nej, men det är så att anonyma kan faktiskt inte PM:a varandra. Och, det går ju att plocka bort kontakter. Ingen större grej.
  • Anonym (Kille 33 år)
    Arbor skrev 2016-07-07 23:18:12 följande:

Själv är jag lite blyg, så jag behöll alla kläder på

Av det man ser så ser det iallafall väldigt bra ut. :) En klädd bild lämnar mycket saker till ens fantasi. Hade såklart varit häftigt om du ville dela med dig av en där kroppens former framkommer lite mera som en form av facit. :)
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-07 22:38:06 följande:

Nu håller jag på er Frankrike!  Håll i de här för i h*lvete! 

Jag håller på dig! ;)
  • Anonym (Kille 33 år)
    justme79 skrev 2016-07-07 14:19:30 följande:

Nån som ska me till gymmet?! ;)

Shit vilja perfekta bröst du har kvinna!
  • Anonym (Kille 33 år)

[quote=76775522][quote-nick]Anonym (Sabina) skrev 2016-07-06 23:35:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Du har en strålande vacker kropp du... :)

• straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Anden)

Inte helkropp men struntar i det. Skönt vara nakenfis på natten så hittade kalsonger liggandes. Hade dock något att hänga upp dem på.

• Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-08 00:49:21 följande:

Hörrni, jag känner att en lite semester är på sin plats. Men...snälla och så fina män som kanske kan, om jag vågar, snappa på frkSotare... och jag hoppas att de som inte borde håller sig borta :*

Oh, spännande fröken.
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-08 09:31:05 följande:

Oh, spännande fröken.

Visst är det, men mindre tid här ett tag... Så logga in bums och kanske lyft en pytteliten aning på tyget ;)