• stk68

Helkroppstråden

virrisen skrev 2016-08-30 07:39:15 följande:

God morgon ! :)

Härligt sexig. Vilken morgon!!
  • Gggs
    Påven Johanna skrev 2016-08-30 15:06:17 följande:

Aha. Så du är en sådan där yngling som tycker att allt är "fett grymt" och som säger saker som: "Dude, stal du en bil i helgen? Fan, vad mulligt!"

Nåja. Hur som helst så var det nog bra att du förtydligade att det var en komplimang. Jag tror att många män skulle kunna intyga att många normalviktiga kvinnor inte uppskattar epitet som "mullig". 

*korstecken bakom monstrans*

Vilka fina slutsatser du drar om inlägg.. En annan slutsats skulle kunna tänka sig vara: "Aha, du är en sån där bitterfitta som är allmänt missnöjd med livet.". Till exempel..
  • Påven Johanna
    Gggs skrev 2016-08-30 15:13:02 följande:
    Vilka fina slutsatser du drar om inlägg.. En annan slutsats skulle kunna tänka sig vara: "Aha, du är en sån där bitterfitta som är allmänt missnöjd med livet.". Till exempel..
    Ja, i och för sig. Men jag tyckte inte att Cantona framstod som en bitterfitta. 
  • Gggs

[quote=76927137][quote-nick]Påven Johanna skrev 2016-08-30 15:16:55 följande:[/quote-nick]Ja, i och för sig. Men jag tyckte inte att Cantona framstod som en bitterfitta. [/

Nej det var nog ingen som tyckte heller..

• Påven Johanna
    Gggs skrev 2016-08-30 15:20:37 följande:

[quote=76927137][quote-nick]Påven Johanna skrev 2016-08-30 15:16:55 följande:[/quote-nick]Ja, i och för sig. Men jag tyckte inte att Cantona framstod som en bitterfitta. [/

Nej det var nog ingen som tyckte heller..

Du och jag har nog inte samma humor. Men du och en rikligt representerad kvinna i den här tråden har likadana bröstvårtor, såg jag nu. Och det var ju också roligt. 
  • Gggs
    Påven Johanna skrev 2016-08-30 15:22:48 följande:

Du och jag har nog inte samma humor. Men du och en rikligt representerad kvinna i den här tråden har likadana bröstvårtor, såg jag nu. Och det var ju också roligt. 

Okej..
  • Cantona
    Påven Johanna skrev 2016-08-30 15:06:17 följande:
    Aha. Så du är en sådan där yngling som tycker att allt är "fett grymt" och som säger saker som: "Dude, stal du en bil i helgen? Fan, vad mulligt!"

Nåja. Hur som helst så var det nog bra att du förtydligade att det var en komplimang. Jag tror att många män skulle kunna intyga att många normalviktiga kvinnor inte uppskattar epitet som "mullig". 

*korstecken bakom monstrans*
    asså, alla e fina!
  • virrisen
    Cantona skrev 2016-08-30 14:34:14 följande:

asså, var en komplimang...

Det är inte en komplimang för mig utan en påminnelse att jag ska komma igång med träningen... ;)
  • Anonym (En kille)

Vilka otroligt vackra och sexiga kvinnokroppar som man får se här. Fantiserar så om hur det är att känna en sån fin kropp mot sin.

• justme79
    Anonym (ung man väldigt ung) skrev 2016-08-30 00:30:26 följande:

hej justme79 jag är ganska ny på detta forumet men jag vill bara säga att du är något av det sexigaste jag har sätt. om du nu inte tar illa upp så är min sak uppe i taket

Vänta bara vad mycket sexiga och vackra kvinnor du kommer få se i ditt liv! Men tack snälla du för komplimangen! :)