• Anonym999

Helkroppstråden

Neol skrev 2016-08-31 20:57:36 följande:

Vill du verkligen att jag berättar det i den här tråden?? Det beror alltid på hur du varit olydig. En bestämd tillrättavisning om du är slarvig eller lat. Du kan behöva styras med bestämd hand för att göra saker på rätt sätt. Är du helt jäkla hopplös finns det alltid olika renodlade straff att ta till. Det kan vara sånt som svider men även andra uppdrag... Tror vi skall hålla oss från detaljerna. Men det skulle aldrig vara möjligt för dig att förutse vad som väntar om du beter dig illa....men än det oväntade

Haha jag kanske ska se till att vara olydig då ;)
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 21:54:17 följande:
    Haha jag kanske ska se till att vara olydig då ;)
    Det låter som att du tycker om när det svider till lite ibland och du tappar kontrollen . Att vara olydig för att provocera gör det hela bara värre vet du... CoolDemon
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym999
    Neol skrev 2016-08-31 22:25:53 följande:

Det låter som att du tycker om när det svider till lite ibland och du tappar kontrollen . Att vara olydig för att provocera gör det hela bara värre vet du... 

Haha men det är ju så roligt att vara lite retfull :p
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 23:09:28 följande:
    Haha men det är ju så roligt att vara lite retfull :p
    Haha mmm..jag vet när jag klivit ner från min tron är jag teasing expert ut i fingerspetsarna bokstavligt talat
  • Anonym999
    Neol skrev 2016-08-31 23:26:08 följande:

Haha mmm..jag vet när jag klivit ner från min tron är jag teasing expert ut i fingerspetsarna bokstavligt talat

Är du det på riktigt eller säger du bara det? ;)
  • Neol
    Anonym999 skrev 2016-08-31 23:55:11 följande:
    Är du det på riktigt eller säger du bara det? ;)
    Det är jag faktiskt helt ärligt!! Och det är bland det roligaste jag vet, men tänker inte avslöja mina mest outhärdliga teasing knep. Däremot kan du såklart få testa om du skaffar dig ett åkpass Flört