Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

God morgon
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    NeedfulThings skrev 2014-06-24 14:53:50 följande:

;) Men jag har fått höra att jag distraherar dom med min rumpa :) Den är ju bättre live så att säga ;)

Det kan jag tänka mig!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    NeedfulThings skrev 2014-06-24 19:34:08 följande:

Snäll bild idag Inga magrutor här inte, mjuk och go

Snygging! Magrutorna kan jag bistå med... ;)
  • straight arrow
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-06-24 20:17:35 följande:
    Ah, denna mage och dessa höfter...!
  • straight arrow
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-06-24 21:05:16 följande:

HUR bär man sig åt om man vill att bilden bara ska visas i tråden och inte i allmänna galleriet? Är väldigt irriterad på nya sajten
    Man kan ju inte välja i inlägget om man vill att bilden publiceras där eller inte - det gör mej skitirriterad!!!

Om du går till ditt galleri i nya sajten så ser du dina bilder, klicka på den bilden som du vill ändra på, då öppnas en ny sida med två knappar, "uppdatera" och "ta bort". Klicka på uppdatera, och en sida öppnas där du kan avmarkera "show in public" och sen spara med knappen "Update"
  • straight arrow
    Webbutvecklare Richman skrev 2014-06-24 21:10:00 följande:
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-06-24 21:05:16 följande:

HUR bär man sig åt om man vill att bilden bara ska visas i tråden och inte i allmänna galleriet? Är väldigt irriterad på nya sajten
    Man kan ju inte välja i inlägget om man vill att bilden publiceras där eller inte - det gör mej skitirriterad!!!

Vi funderade på det idag, ska se vad vi kommer fram till i morgon, men det är nog bäst om vissa trådar filtreras där.

Funderade på om man skulle ha en funktion där den som postar en bild måste markera om den är NSFW eller inte, kan ju även gälla för trådar.

Just nu ser det lite konstigt ut i galleriet.. inte bra om man ska surfa på jobbet eller liknande.
    Det är ju bra om man kan välja om bilden ska vara publik eller inte, oavsett om bilden är NSFW eller inte... samma vilken kategori bilden hamnar i, alla kommer väl i typ "Barn 0-12 månader", det borde man kunna sätta redan när bilden laddas upp?
  • straight arrow
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-06-24 21:21:34 följande:
    Ja, bara det att alla hamnar i Barn 0-12 månader är ju helknasigt...
    Och vad betyder NSFW - om man får fråga Tyst
    Not Safe For Work

• straight arrow
    Mollsans skrev 2014-06-25 08:53:43 följande:

extremt  uttråkad....semestertider på jobbet = helt dött här. sitter alldeles ensam och övergiven här på kontoret. roar mig med att rensa min mobil och tänkte vara generös och bjuda på en av bilderna jag hittade.

Mycket vackert! Cool
  • straight arrow

Ha en bra dag...

• straight arrow

[quote=73508607][quote-nick]Anonym (Lina) skrev 2014-06-25 12:42:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Tjusigt! :D

Svar på tråden Helkroppstråden