Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Anonym (Gäst) skrev 2014-06-26 10:00:37 följande:

Äsch. Om bilderna är så snygga får man dispens om de är lite lika

Haha, tack! Men jag ska ta litet bilder i andra miljöer, kanske inte på en flygplansvinge, men nåt nytt kan det bli
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-06-26 18:29:14 följande:

Dags igen

Mycket vackert!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Mollsans skrev 2014-06-26 19:18:59 följande:

känt mig oerhört fotosugen senaste dagarna och det verkar hålla i sig. Vad tycks om mina nya skor?

oj, skorna fick visst inte plats på den här bildenOskyldig

Enastående läckra och fantastiska... skor! Tungan ute
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-06-26 20:27:38 följande:

Tack! Vill passa på att tacka för att du alltid postar snygga bilder (på en snygg kropp ). Jag uppskattar verkligen de som tar sig tid att göra ett snyggt foto! Jag håller dock med om en tidigare postare att din överkropp (hur snygg den än är) börjar närma sig ett uttjatat motiv. Jag är helt övertygad om att din rumpa och dina lår är lika trevliga att vila blicken på.
    Ska försöka variera mig mer!
  • straight arrow

Hörde jag önskemål om ben?

God morgon!

• straight arrow
    Borkason skrev 2014-06-27 08:57:54 följande:
    Snygga muskler mannen :)
    ...och snygg rygg Borkason!
  • straight arrow
    Mollsans skrev 2014-06-27 09:00:59 följande:
    nu snackar vi! det där kallar jag lår! läckert
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-06-27 09:01:09 följande:
    Ve den som hamnar i den bensaxen! Du ser ut att kunna klämma av en kvinna på mitten hur lätt som helst. Tungan ute
    Anonym (Blondie) skrev 2014-06-27 09:10:11 följande:
    Men ÅÅÅÅÅ Pilen (NU kunde jag inte hålla mig från att kommentera trots att jag bara smygkollar då och då )
    goaskalice skrev 2014-06-27 09:18:53 följande:

Wow! Varför har du undanhållit de där?! Mycket mumsigt
    Haha, tack snyggingar!

• straight arrow
    MissK70 skrev 2014-06-27 11:45:50 följande:
    En repris.... men här kommer en fredags puss!
    Ah, dessa vackra läppar!
  • straight arrow
    Mollsans skrev 2014-06-27 12:46:14 följande:

alltså jag har tappat bort en berlock till ett halsband.....krupit runt på golvet och letat i en evighet känns det som. nån som vill hjälpa till kanske?

Det är något tygstycke ivägen, det är säkert där den är. Kom så får jag titta!
  • straight arrow

Sen var det utlovat en köksbild i färg också...

Svar på tråden Helkroppstråden