Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Vi som valt att hänga här och som trivs med det kan väl skippa snacket om "naturliga, icke naturliga, perfekta, fixade, fejkade" och allt vad som skrivs och enas om att bröst är bröst så slipper någon ta illa vid sig!!??

• GoodMangoo

Väntade på dig på the dubliner men du kom aldrig så nu ligger jag ensam på hotellet .

• GoodMangoo

Pilen- mkt möjligt men hade behövt roligare sällskap :).

Zack- jodå men sängen var stor och lite tom .

• GoodMangoo

Tema "bakifrån" var det visst idag Drömmer!!
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2013-12-04 15:06:35 följande:
    Men fel hemma.....för det är ju inte i mitt badrum....men......ja alltså du är sjukt brännhet.Hjärta
    Råkade visst hamna hos Lurkerfia igen FörvånadFlört!
    Zack skrev 2013-12-04 15:08:51 följande:
    Äntligen Mangoo. Du har varit sååå saknad. Ikväll får du allt hålla dig inne och spendera tiden med mig/oss :)

Kan bli svårt men jag ska försöka Kyss!!!
  • GoodMangoo

Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-04 15:14:28 följande:
    Karlarna torde behöva installera vindrutetorkare på sina datorskärmar för att hålla undan alla ofrivilliga utlösningar. 
    Haha tror du det Drömmer!!??
    Speak up skrev 2013-12-04 15:15:40 följande:
    Fruktansvärt retsam bild!  Skäms Vilken bakdel..! {#emotions_dlg.flower}
    Retsam vet jag inte... ganska tydlig eller Flört??
    Zack skrev 2013-12-04 15:22:33 följande:
    Bakdag är aldrig fel! Din närvaro i tråden gör alltid att pulsen går upp på max :) Damn, vilken bild!
    Hur var det nu med blodtrycket Tungan ute?
    Movit skrev 2013-12-04 15:27:12 följande:

Ja du lyckas ju få hjärtat att dubbla antalet slag på en milisekund......det går ju inte ens att beskriva perfektionen..... Säg du till om du vill ha hjälp att hålla i kameran.... Hjärta
    Det var inte lätt ska jag erkänna MEN det gick så.......... fotohjälp........ njaaa ObestämdSkrattande
    Bull skrev 2013-12-04 15:28:09 följande:
    Seriöst mangoo, saknar ord, för första gången vet jag inte vad jag ska skriva...herregud... ??????
    Ja herregud Oskyldig???
    Mattias39 skrev 2013-12-04 15:31:28 följande:
    Välkommen hem!! Solig
    Skönt att vara hemma... hos dig igen Kyss!!

PPP- "vad jag vill ha"?? Får jag önska alltså Förvånad??

• GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-04 15:58:49 följande:
    Vad är skillnaden på retsam och tydlig? Kan det inte vara båda alltså.. eller vad menar du? Drömmer
    Det kan det väl vara men för min del är "retsam" något som lockar, som man vill se mer av men det är kanske precis vad du vill Flört??
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-04 16:20:36 följande:
    Jag älskar verkligen dina bröst, Mangoo. Jag är så glad att du vill visa upp dessa underverk.
    Det ska framföra till han som gjorde dom Flört
    engdahl skrev 2013-12-04 16:27:53 följande:
    Ja, vad ska man säga? Kanske att jag dog för en kort stund när jag såg bilden - orsak: lika delar kåtslag och blodförlust från hjärna till penis... ;)

Man kan också säga att du är så förbaskat läcker och sexig när du står så där att fan blir religiös.

Tycker du beskrev händelseförloppet ganska bra Skrattande
Svar på tråden Helkroppstråden