Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

engdahl skrev 2013-12-05 16:56:38 följande:
    Fy för fan, fining, fucking fabulous!
    Frökens fantastiska frukter fyller folks fantasier. Fruktflickans fans fluktar, flämtar, får fickstånd. Fintuttarna fångar följarnas fantasier; finsmakarna frågar: flasha fittan, fallosfångaren?
    :)

Haha *asg* Skrattande!!

Om jag säger bokstaven Ö... vad säger du då Drömmer??
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-05 17:34:56 följande:
    Överblickar överdådigt överhäng. Ögongodis, önskedröm. Överförtjust! Önskas ömsint ögonflirt? Övernatta?!? Överposition...? ;)

Haha ok jag ger mig....... all heder åt dig Glad{#emotions_dlg.flower}!!!
    Zack skrev 2013-12-05 17:21:19 följande:
    Snart helg Mangoo, då kan vi duscha flera gånger tillsammans. Lär nog behövas.....:)
    Mmmm....... du gör mig redan våt (utan vatten) Flört!!!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-05 17:39:38 följande:
    Öh... Överväldigande! Drömmer
    Visst är det Glad!
    engdahl skrev 2013-12-05 17:48:59 följande:
    Det är din skönhet som inspirerar!
    Du är verkligen en utsökt läckerbit :)

Oj........ då vågar jag knappt tänka på vilka ordlekar du komponerar ihop till Ensam Skrattande!
    Zack skrev 2013-12-05 17:49:12 följande:
    Mmmm...lika bra att "värma upp" lite grand i förväg. Det kommer att bli rena rama monsunen när vi väl kommer igång ;)
    Men "regnskydd" tycker jag vi skippar...... förtar känslan lite ObestämdFlört

• GoodMangoo
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2013-12-05 18:19:18 följande:

Cool Cool!!
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-12-05 18:37:24 följande:
    [quote=71868592][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-05 18:22:16 följande:[/quote-nick][/quote] Hallå sexy! För längesen jag såg dig på det golvet, för längesen! Kan du inte köra en "best of M" på det golvet! Minns jag inte helt fel så hade du en jävla bildserie ihop med Pink på just det golvet!!

Haha det stämmer, det stämmer..... tittade precis igenom DEN bildserien men jag är redan varnad och kan inte skriva anonymt så det är nog kört tyvärr Obestämd....... en fadäs till och I´m out.
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-12-05 18:43:24 följande:
    Haha det stämmer, det stämmer..... tittade precis igenom DEN bildserien men jag är redan varnad och kan inte skriva anonymt så det är nog kört tyvärr ....... en fadäs till och I´m out.[/quote] Vadå? Finns det folk som skickar ut folk för en .....öh show ihop med Pink? Är de rädda för att strömmen ska gå av överbelastning i tråden? Då kan jag meddela eftersom jag har sett showen att "proppen" sitter i proppskåpet hela tiden öh propparna menar jag!!
    *Pling*
    *Pling*
    *Pling*

Flört
  • GoodMangoo
    PPP- kan du inte sätta på gummit själv så förstår jag att du har problem... du.. du........ din kåtbock SkrattandeFlört!!
    Zack skrev 2013-12-05 18:59:02 följande:
    *Pling*
    *Pling*
    *Pling*

Flört[/quote]Den står på min önskelista också :). Låter ju väldigt spännande.
    Vill inte förstöra den bilden du har av mig OskyldigFlört!
    justnextdoor skrev 2013-12-05 18:57:05 följande:
    *Pling* *Pling* *Pling* [/quote] Kan ju säga såhär! Jag kommer inte kasta ut dig !!
    Vad är motsatsen till "kasta ut"??? Sätta på Drömmer???

• GoodMangoo
    Skaraborgarn skrev 2013-12-05 19:17:40 följande:
    Här har man varit ifrån FL hur länge som helst och när man väl loggar in igen så möts man av en bild på en gammal bekant (visserligen ingen blomma längre) och diskussion om bildserien med pink. Herregud hur har jag lyckats hålla mig härifrån så länge.

Mangoo, älskar bilderna av dig på ditt rutiga golv. Du är en ikon här på forumet.

Haha ja du ser....... tiden står still här inneFoten i munnen.
    Välkommen tillbaks {#emotions_dlg.flower}!!
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-12-05 19:18:50 följande:
    Vill inte förstöra den bilden du har av mig OskyldigFlört!Vad är motsatsen till "kasta ut"??? Sätta på Drömmer???

[/quote]Hahaha ja så jag skrev egentligen; kan säga såhär! Jag kommer sätta på dig!! Frågor på det?
    Nix!! Tydligt och klart Skål!!

PPP- jag är vänligheten själv vet du väl {#emotions_dlg.djavulsk}!!
Svar på tråden Helkroppstråden