• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zebbur
    Anonym (A.A) skrev 2017-06-19 21:59:35 följande:

Så snyggt

Tack =)
  • Doc H
    Anonym (Nautygirl) skrev 2017-06-19 18:07:11 följande:

Godkväll! :)

Goooo morgon :-P
  • Underhill
    Anonym (Nautygirl) skrev 2017-06-19 18:07:11 följande:
    Godkväll! :)
    God morgon :) Härligt kvinnliga former!
    E vi överens så kör vi
  • Dr Börje

Hej
    Jag har en liten undring här främst till er killar som postar nakna och halvnakna bilder. Funkar det?
    Får ni privata meddelanden från kvinnor som gillat era bilder och som vill ha kontakt?

Många av er upprepar ju samma fåtal bilder om och om igen så jag uppfattar det som en annons som skall repeteras in. Så...funkar det?

Frågan riktar sig främst till männen här. Ni kvinnor får (antar jag) laviner med meddelanden oavsett om ni lägger upp en bil eller ej. Oavsett om ni är halvnaken på bilden eller fullt påklädd.

• Anonym (God morgon)
    Dr Börje skrev 2017-06-20 08:34:49 följande:

Hej

Jag har en liten undring här främst till er killar som postar nakna och halvnakna bilder. Funkar det?

Får ni privata meddelanden från kvinnor som gillat era bilder och som vill ha kontakt?

Många av er upprepar ju samma fåtal bilder om och om igen så jag uppfattar det som en annons som skall repeteras in. Så...funkar det?

Frågan riktar sig främst till männen här. Ni kvinnor får (antar jag) laviner med meddelanden oavsett om ni lägger upp en bil eller ej. Oavsett om ni är halvnaken på bilden eller fullt påklädd.

Jag kan ju bara tala för mig själv, jag har tagit kontakt med 2 killar utifrån deras bilder och trevliga sätt i kommentarer i tråden. Så för dem funkade det ju
  • New  Dawn
    Dr Börje skrev 2017-06-20 08:34:49 följande:

Hej

Ni kvinnor får (antar jag) laviner med meddelanden oavsett om ni lägger upp en bil eller ej. Oavsett om ni är halvnaken på bilden eller fullt påklädd.

Jo, en bil hade väl varit det optimala, inser jag nu, men jo det funkar ändå

Sorry
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Stallion)
    Anonym (Julia) skrev 2017-06-14 22:27:44 följande:
    Eftersom att jag lovade en bild till :)
    herre jissuusss vilken underbar rumpa!!! tack för att du dela med dej Hjärta
  • Anonym (Stallion)
    Trolla skrev 2017-02-17 01:32:11 följande:
    Jag får nog logg ut mig på Möte... med den här bulan i byxan kan man inte gå ut ...
    jag blev riktigt sugen när jag fick se denna bliden TackHjärta