• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (X)

Bara ett klargörande. Min saknad över bilder eller inte, lägg ingen vikt vid det. Min fråga är bara varför.

• Anton Chigurh
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 09:56:52 följande:
    Bara ett klargörande. Min saknad över bilder eller inte, lägg ingen vikt vid det. Min fråga är bara varför.
    Lite som Nordkoreas kärnvapen....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • pink  dolly

Det är hemskt vad folk har svårt att bestämma sig här. Först undras det om varför man lägger ut bilder och hur illa det är, sen undras det över varför det inte läggs ut mer. Svårt att bestämma er, alla anonyma? Har ni inget att mata er ångest med längre? Måste vara jobbigt.

• Amys
    Vad tror du själv?
  • Anonym (X)
    pink dolly skrev 2013-06-03 10:01:09 följande:
    Det är hemskt vad folk har svårt att bestämma sig här. Först undras det om varför man lägger ut bilder och hur illa det är, sen undras det över varför det inte läggs ut mer. Svårt att bestämma er, alla anonyma? Har ni inget att mata er ångest med längre? Måste vara jobbigt.

Jag vet att ni som lagt ut bilder här inte tillhör eliten av intelligensen... Men som jag skrev behöver ni inte lägga nån vikt vid huruvida jag saknar era bilder eller ej. Jag är nyfiken på anledningen till att det upphört. Beror det på tråden om helkroppsstråden eller nåt annat.
  • Anonym (X)
    Amys skrev 2013-06-03 10:02:50 följande:
    Vad tror du själv?
    Jag vet inte, det är därför jag frågar. Det är bara ni som kan svara.
  • Anonym (steffo)
    Bekräftelsebehovet kanske inte är så stort hos dessa människor som ni anonyma verkar tro. Det kanske faktiskt är så att dessa människor har ett LIV även utanför FL och att de just nu njuter av alla komplimanger de får IRL.
  • Amys
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:03:47 följande:

Jag vet att ni som lagt ut bilder här inte tillhör eliten av intelligensen... Men som jag skrev behöver ni inte lägga nån vikt vid huruvida jag saknar era bilder eller ej. Jag är nyfiken på anledningen till att det upphört. Beror det på tråden om helkroppsstråden eller nåt annat.
    Vet att ni anonyma inte tillhör eliten av intelligensen men tror du kan tänka längre än näsan räcker och komma fram en vettig anledning varför det inte läggs upp bilder längre. Eller ska vi förklara det på, vad ska vi säga, förskolenivå? Då kanske du förstår?
  • Anonym (X)
    Anonym (steffo) skrev 2013-06-03 10:05:32 följande:
    Bekräftelsebehovet kanske inte är så stort hos dessa människor som ni anonyma verkar tro. Det kanske faktiskt är så att dessa människor har ett LIV även utanför FL och att de just nu njuter av alla komplimanger de får IRL.

Så du menar ett de fyllt sin kvot av bekräftelse på ett tag, eller att de respektive börjar bekräfta dom mer irl?
  • Anonym (X)
    Amys skrev 2013-06-03 10:06:29 följande:
    Vet att ni anonyma inte tillhör eliten av intelligensen men tror du kan tänka längre än näsan räcker och komma fram en vettig anledning varför det inte läggs upp bilder längre. Eller ska vi förklara det på, vad ska vi säga, förskolenivå? Då kanske du förstår?
    Det var ju själva grundfrågan. Jag spekulerar inte utan frågar er som vet. Sen hur du vill förklara det är upp till dig. Känner du att du bara kan förklara det på förskolenivå, vad nu det är, så gör det. Vill du försöka på ett mer "vuxet" sätt går det med bra. Eftersom jag inte har det behovet att bekräfta mig genom bilder, är det svårt för mig att kunna se en anledning.