• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • kvinnamedskinnpånäsan

Va! Dom tar bort bilderna här!
    Sök till den slutna gruppen, där tar dom inte bort bilder å du bestämmer själv hur mycket eller  hur lite kläder ni har på er.

Den slutna gruppen som heter    Våra sexiga bilder

• Anonym ((Elsa))
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-10-09 18:37:33 följande:

Va! Dom tar bort bilderna här!

Sök till den slutna gruppen, där tar dom inte bort bilder å du bestämmer själv hur mycket eller  hur lite kläder ni har på er.

Den slutna gruppen som heter    Våra sexiga bilder

Jag skulle tro att det är något tillfälligt fel bara.
  • kvinnamedskinnpånäsan
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-09 18:41:17 följande:
    Jag skulle tro att det är något tillfälligt fel bara.
    Du är välkommen ändå att söka till den slutna gruppen   Våra sexiga bilder.
    Du lägger upp väldigt fina bilder och dom är uppskattade.
  • Anonym ((Elsa))
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-10-09 18:46:09 följande:

Du är välkommen ändå att söka till den slutna gruppen   Våra sexiga bilder.

Du lägger upp väldigt fina bilder och dom är uppskattade.

Åh tack så mycket :)
  • Rambo69
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-09 18:49:02 följande:
    Åh tack så mycket :)
    Jag kan inget annat än att hålla med Kvinnamedskinnpånäsan om dina bilder (Elsa)...
  • Anonym ((Elsa))
    Rambo69 skrev 2017-10-09 18:59:26 följande:

Jag kan inget annat än att hålla med Kvinnamedskinnpånäsan om dina bilder (Elsa)...

Tack :) kul att höra!
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-09 19:00:53 följande:

Tack :) kul att höra!

Och då håller jag med Rambo69 som håller med kvinnamedskinnpånäsan... Så det så

Hoppas du haft en fin dag =)
  • Anonym ((Elsa))
    smeden75 skrev 2017-10-09 19:08:46 följande:

Och då håller jag med Rambo69 som håller med kvinnamedskinnpånäsan... Så det så

Hoppas du haft en fin dag =)

Ja helt ok för att vara måndag :) själv då?
  • rob78
    Anonym (Majsen94) skrev 2017-10-02 18:28:57 följande:

Men snygg :D

Har du gått under jorden?

Hoppas allt är toppen med dig