• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym ((Elsa))
    Anonym (Zeb) skrev 2017-10-10 16:10:18 följande:

Haha det kanske är jag som är anmäld då :D

En dallrande rumpa kanske var för provocerande? :-P

Skämt åsido, jättetrist. Vilka reagerar så negativt på bröst eller rumpbilder?[/quote]

Inte ens bilder på ansiktet kan jag ladda upp. Lite konstigt.

Nejmen som sagt så behöver man inte titta.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Zeb) skrev 2017-10-10 16:10:18 följande:

En dallrande rumpa kanske var för provocerande? :-P

Skämt åsido, jättetrist. Vilka reagerar så negativt på bröst eller rumpbilder?[/quote]

Det kan man börja undra men visa har emot allt naket även bröst , rumpor till avikande kroppar som inte passar personen i smaken .
  • Anonym (Oj!)

Om det nu är så att någon admin håller på att titta på
    något eller någon anmälan är gjord så
    tycker man ju att de kunde informera i tråden på något sätt.
    Folk undrar ju uppenbarligen ....

• Anonym ((Elsa))

Jaaa vissa verkar ju kunna lägga upp ändå.

• Rambo69
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-10 15:48:11 följande:
    Va! Du kan väl inte blivit anmäld för snygga och jätte sexiga bilder, saknar dina bilder nu.....
  • Anonym ((Elsa))
    Rambo69 skrev 2017-10-10 17:54:46 följande:

Va! Du kan väl inte blivit anmäld för snygga och jätte sexiga bilder, saknar dina bilder nu.....

Nej det hoppas jag inte. Kan testa igen. Kunde inte lägga upp på ansiktet heller.
  • Anonym ((Elsa))

[quote=78088698][quote-nick]Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-10 17:56:29 följande:[/quote-nick][/quote]

Nej. Jag kan fortfarande inte lägga upp. Riktigt konstigt.

• Hasse99
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-10 17:57:05 följande:

[quote=78088698][quote-nick]Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-10 17:56:29 följande:[/quote-nick][/quote]

Nej. Jag kan fortfarande inte lägga upp. Riktigt konstigt.

Förmodligen är du för snygg för denna sidan finns någon admin som kanske är avundsjuk på uppmärksamheten du får