• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Firepants
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-22 00:42:53 följande:

Kul med så många komplimanger det uppskattas:).

Vet att ni vill att jag ska visa mer men vet inte om jag vågar. Något måste ju lämnas till fantasin också ;).

Natti natt

Du är underbar din kroppsform är fantastisk.

Du gör helt rätt i att inte viss för det får man inte här ändå.

Men du vet vart du kan nå en om du känner dig manad. ;)
  • aeg

Fan gubbar!

Idag tror jag våra underkvinnor tog en all-time high!

Håller ni med?

Idag var första gången sedan min debut för några veckor sedan som jag på riktigt fick mycket svårtämjda effekter på det vis man kände när man ännu var rätt valpig.

Ni vet ju att jag i grund och botten är en mjukis i jämförelse med "eliten" vad gäller porrkonsumtion.

Snarare har majoriteten  av mina visuella intryck kommit från verkligheten med ett litet antal grymma undantag.

Men det här är äkta vara! 

Än mer så blir det då vi män bidrar som en hejaklack av bästa rang.

Tack för att ni gör er del. Vi har inte alltid en så enkel uppgift då vi å ena sidan (som för min del ikväll) på riktigt hamnar i beastmode oc samtidigt skall sköta oss med finess.

Det är inte bara våra "pinuppor" som håller hög klass.

Det gör ni med.

Hatten av grabbar 

Inte omöjligt att vi ses imorgon.

• aeg

Vet att ni vill att jag ska visa mer men vet inte om jag vågar. Något måste ju lämnas till fantasin också ;).

Natti natt

Dont worry madame.

Du är en av några ( ni är en 4-5 stycken som är bättre än proffsen) mycket vägande skäl för dig att inte behöva oroa dig.

Vi fantiserar, på olika favoritbegivenheter, där jag tror att ni damer kan vara säkra på att er influens slussat er rakt in i vår största erogena zon; hjärnan.

Äkta, spontant och vackert.

Återigen tack, ni är "så mycket bättre".

Ni har fått oss att sitta som ljus i klassen.

Ibland, som idag, samverkar fler av er att det blir overkligt bra resultat.

Jag är tveksam till att du har någon ökad erotisk påverkan om du skulle satsa på att bli än mer tydlig.

Om så sker är det min förhoppning att vi i alla fall inte får än det "optimalt" avklädda, i min värld.

Om ni skulle dra upp elementet på högsta värme med en kollektiv manifestation av er sexighet, iklädda sexiga underkläder, är ni extremt nära taket för ett Familjeforum.

God natt och sov sött. 

• Anonym (Leo)

Tack alla underbara kvinnor för att vi får njuta av era fina former.

• straight arrow

God morgon...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (hoppsan)
    Tessos skrev 2017-10-21 19:58:50 följande:

Hoppas att ni alla haft en underbar lördag.

Ja, det har jag haft, och du har en helt underbart vacker kropp. Snygga trosor.
  • Sydman

Gud vad vacker och sexig du är! Ser rakat och lent ut under den bikinitrosan mmm

Tessos skrev 2017-10-21 21:25:37 följande:

Här är också mina gamla bröst men man ser inte att de är stora här

• Pesu76

Gomorron alla fina kvinnor. O tack för era underbara bilder ni delar. Kärlek till er <3
  • PappaAndreas

[quote=78121668][quote-nick]Anonym (87:an) skrev 2017-10-21 22:22:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh härligt. Lite synd på händerna ivägen bara.

• Rambo69
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-21 22:22:19 följande:
    Sexig bild, åh jag skymtar en snygg hårig mus. 

Natti natt

Du får söka till den slutna gruppen  Våra sexiga bilder, tycker att du ska gå med där ifall du skulle våga lite mer någon gång.....