• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tessos
    Elsaaa skrev 2017-10-21 20:48:24 följande:

Va fin du är!

Tack. Du är också otroligt fin Elsa!
  • Flörttomten
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-21 21:17:10 följande:
    Godkväll här är det lördagsmys
    Godkväll....jaha ytterligare en otroligt sexig tjej med sexig bild ikväll...säger som fejk Anders Timell säger i showen Partaj..."nu åker kuken fram"....hihi
  • Tessos
    Anonym (Felix) skrev 2017-10-21 20:50:09 följande:

Ankarlyft?

Nix, inte ankarlyft men lollipop. Hade så stora och hängiga bröst att jag ville förminska dem. Det bästa jag gjort enligt mig men vet att många gillar mina ?gamla? bröst bättre.

Här är mina gamla bröst.

• Flörttomten
    Tessos skrev 2017-10-21 21:24:04 följande:
    Nix, inte ankarlyft men lollipop. Hade så stora och hängiga bröst att jag ville förminska dem. Det bästa jag gjort enligt mig men vet att många gillar mina gamla bröst bättre.
    Här är mina gamla bröst.
    Dom var det heller inget fel....Glad
  • aeg

Länge leve mångfalden!

Det ni kvinnor gör det gör ni med besked. :)

Och ni är ett koppel med modeller härinne.

Tack!

• Tessos
    aeg skrev 2017-10-21 21:18:55 följande:

Jag ser mycket bättre ut i skjorta och jeans än i ett par så fina trosor som du bär upp med vartenda gram av din kvinnlighet. Himla tur att vi inte bytte kläder med varandra innan fotograferingen ;)

Jag har bara återgäldat din generösa demonstration av hur en kvinna som fött 2 barn tydligen bara blivit mer attraktiv i takt med varje graviditet med min påklädda bild (lite obekväm med kalsongbilder eller nakenbilder på mig själv) Minns när jag i stundens hetta medverkade till en sådan "inventering". När alkoholen gick ur och jag fick resultatet av "det som verkade så jävla hett" kvällen innan. (en man har inte samma frikort som ni kvinnor har då ni kastar kläderna)

Inte blir det bättre om vi tar skeden i vacker hand och accepterar att vi lyckas bättre om vi framhäver rätt "attribut". De som jag "förstått" att ni är mycket svagare för än stramande boxerskjorts och sprittande erektioner nämligen; axlar, ögon (blick) armar, bröstkorg, mage, sätes och benmuskler. Framförallt då vi snackar om publika forum.

Vi gamla gubbar behöver undvika att supa, röka och tvångsmata oss med allsköns skräp så har vi bara den lilla detaljen med att underhålla den form vi byggt på oss under halva vårt långa liv i ett gym/löpspår.

Fixar vi de enkla livsvalen är vi gångbara på de olika dejtingsidorna vi numera blivit bortskämda med.

Hoppas att det är ok att jag fikar efter en påtår av din bekräftelse.

Den gjorde så gott att jag nu är beredd att riskera den första komplimangen på än mindre "porriga" bilder. 

Sov gott :)

Tror faktiskt att du har rätt i att jag klär bättre i trosor än du gör Det är inte många män som ser bra ut i trosor

Du får gärna lägga ut fler bilder. Jag tycker det är roligt att ni män också lägger ut bilder och inte bara vi kvinnor.
  • Tessos
    Superman skrev 2017-10-21 21:25:44 följande:

Dom var det heller inget fel....

Tack, men tyckte de var stora och hängiga
  • Firepants

Gud så snygg.

Man vill ju bara se det förbjudna. ;)
  • aeg
    Tessos skrev 2017-10-21 21:25:37 följande:

Här är också mina gamla bröst men man ser inte att de är stora här

Det tog ett tag för mig att lyfta blicken tillräckligt upp i bildrutan för att kunna upptäcka dina bröst.

Nu skall jag gå dricka lite kallt vatten (eventuellt får jag hälla ett glas i byxlinningen också) för att jämna ut blodtrycket.

Nu tänker jag aldrig visa mig utan brallor på FL.

Du räddade precis en massa människor från något som skulle kunnat döda denna fantastiska tråd.

(jävlar vad jag blev snurrig i skallen)