• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Luftis

Eva bilden på din mun är underbar läppar som är gjorda för att kyssas. Pusss

• Anonym (Eva)
    Luftis skrev 2017-11-12 19:28:12 följande:

Eva bilden på din mun är underbar läppar som är gjorda för att kyssas. Pusss

Tack Luftis .

Jag tycker det är vågat när andra visar sina ansikten eller stor del av den men inte hela .

Jag tänkte jag får visa något då blev det läpparna trevligt att du tycker om .

Har du någon bild ute på helkroppstråden eller intima bilder ?
  • smeden75

[quote=78186148][quote-nick]Elsaaa skrev 2017-11-12 22:19:50 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj så jäkla sexigt =)

• aeg

Vi män har alla en liten mamma i oss. Bejaka den. Bejaka alla dina kontraster. Det gäller särskilt ni som hatar istället för att leva och låta leva.

Om du tror att du kan döma mig så gör om, gör rätt.
    Jag tänker inte sjunka till er nivå. Tänk bara på att de allra flesta ni dömer är i slutändan era bästa vänner. De kommer med sanningen om era falska läror- Ni hatar inte "de andra" i närheten av vad ni hatar er själva.

Rädda för att er fixering på allt ni är rädda för egentligen är det just bara rädsla som skapar det ni aldrig accepterat med er själva.

Ju hårdare ni försöker likna John Wayne, ju mer fastnar ni på Brokeback Mountain.

Idag är en bra dag att hjälpa någon okänd. Random kindness . . .typ.

När man gör det blir belöning omedelbar och känslomässig.

(smink by Anna)