• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Eva)
    aeg skrev 2017-11-13 07:04:48 följande:

Vi män har alla en liten mamma i oss. Bejaka den. Bejaka alla dina kontraster. Det gäller särskilt ni som hatar istället för att leva och låta leva.

Om du tror att du kan döma mig så gör om, gör rätt.

Jag tänker inte sjunka till er nivå. Tänk bara på att de allra flesta ni dömer är i slutändan era bästa vänner. De kommer med sanningen om era falska läror- Ni hatar inte "de andra" i närheten av vad ni hatar er själva.

Rädda för att er fixering på allt ni är rädda för egentligen är det just bara rädsla som skapar det ni aldrig accepterat med er själva.

Ju hårdare ni försöker likna John Wayne, ju mer fastnar ni på Brokeback Mountain.

Idag är en bra dag att hjälpa någon okänd. Random kindness . . .typ.

När man gör det blir belöning omedelbar och känslomässig.

(smink by Anna)

Kloka ord fixering och dömande handlar om att man är missnöjd med sig själv .

Jag vet en äldre man som lägger dagarna åt att döma andra hur de är hur de ser ut ingen duger själv är han missnöjd över sin kropp han bantar och tränar mycket men det duger inte han blir inte nöjd .

Hans angrep är för han älskar inte sig själv då angriper han andra så han mår bättte tror han .

Så kloka ord igen har läst lite av det du skrivit tidigare du är en klok man och inte heller jag tror du kommer ha svårt att hitta någon igen när tiden är rätt lycka till med det .
  • Luftis

Tyvärr Eva inga bilder jag har en iPad som kan ta foton men är inte klar över hur man gör.

Den som vill får gärna skicka ett PM hur man gör. Jag har en Lenovo ThinkPad tack på förhand.

• Blixtmannen2

[quote=78186148][quote-nick]Elsaaa skrev 2017-11-12 22:19:50 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack för den fina bilden. Snyggt

• Elsaaa
    Blixtmannen2 skrev 2017-11-13 12:23:26 följande:

[quote=78186148][quote-nick]Elsaaa skrev 2017-11-12 22:19:50 följande:[/quote-nick]

Tack för den fina bilden. Snyggt[/quote]

Tack själv.
    haters gonna hate
  • Anonym (Eva)
    Luftis skrev 2017-11-13 11:32:59 följande:

Tyvärr Eva inga bilder jag har en iPad som kan ta foton men är inte klar över hur man gör.

Den som vill får gärna skicka ett PM hur man gör. Jag har en Lenovo ThinkPad tack på förhand.

Okej ingen fara hoppas du får löst det med hur du ska ta kort med iPad .
  • aeg
    Anonym (Lydia) skrev 2017-11-13 16:29:25 följande:

Här drog man på med makeupartist,  bar överkropp och till och med en partyfrilla som kostade en halv månadslön. Var helt spik säker på att bli Monday Milf 

Sen kommer du och sopar rent i din mirakulösa uppenbarelse.

Nu finns det bara 2 alternativ: Ge upp inför din monumentala attraktionsförmåga eller gå all in på ett sällan skådat sätt. Segra eller dö.

Du bestämmer, du är ju ändå titelförsvarare. Jag varnar dig dock, med all respekt.

Mot mitt nästa drag räcker det inte med "fina trosor på fina tjejen"-tricket.