• MrSecret

Helkroppstråden

Anonym (Ralf) skrev 2018-02-04 20:02:31 följande:

The Mrs

Så vackert fylliga och mjuka, får lust att låta mina händer ta för sig, massera dom mjukt med oljiga händer när man står bakom...
  • MrSecret
    Jannne k skrev 2018-02-04 08:11:10 följande:

Frugan

Så retligt styva och hårda... skulle kunna tro att hon retat dom med en isbit..
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (BonJen) skrev 2018-02-04 22:35:47 följande:

Kom igen, vad är det att gnälla över?!

Reflekterar, gnäller inte.

Upp på vita hästen igen, alltid lika ädle BonJen.[/quote]

En till Jante. Ska inte störa i reflekterandet. Trevlig kväll![/quote]

Bla, bla, bla, jante.

Det börjar bli tjatigt att höra dig ropa jante hela tiden. Du kanske ska slå upp vad jantelagen betyder innan du slänger dig med ordet till höger och vänster så fort någon kommer med en kritisk synpunkt.

Jag startade med att berömma, och kom sedan med en reflektion. Ingen avundsjuka i det. Kroppsligt är hon i en klass för sig, men varför inte visa att hon uppskattar alla komplimanger? Hon har tackat nu kan jag se, så kanske skulle hon bara upplysas.

Trevlig kväll till dig med, mister.
  • Anonym (BonJen)
    Anonym (Undrandes) skrev 2018-02-04 23:01:17 följande:

Bla, bla, bla, jante.

Det börjar bli tjatigt att höra dig ropa jante hela tiden. Du kanske ska slå upp vad jantelagen betyder innan du slänger dig med ordet till höger och vänster så fort någon kommer med en kritisk synpunkt.

Jag startade med att berömma, och kom sedan med en reflektion. Ingen avundsjuka i det. Kroppsligt är hon i en klass för sig, men varför inte visa att hon uppskattar alla komplimanger? Hon har tackat nu kan jag se, så kanske skulle hon bara upplysas.

Trevlig kväll till dig med, mister.

Medelålders man hör jag.

* 1A: "Du skall icke tro du är något."
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (BonJen) skrev 2018-02-04 23:11:15 följande:

Medelålders man hör jag.

* 1A: "Du skall icke tro du är något."

Medelålders man, javisst, så något säger mig att jag både är äldre och mer erfaren än dig, men Googlesökningar är visst något du behärskar ;)
  • krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-04 21:56:29 följande:
    Du är så vacker och lägger ut så härliga bilder, men varför tar du bort dem så fort hinner ju oftast inte se demRynkar på näsan.
  • Lackmannen
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-04 21:56:29 följande:
    De är snabba på att ta bort bilder i denna tråden, hann inte se den
  • Anonym (MeandI)

Krille62 o Lackmannen: Ni vet en snabbis är ju inte fel:)