• Äntligen18

Helkroppstråden

Anonym (MeandI) skrev 2018-02-05 08:09:34 följande:

Krille62 o Lackmannen: Ni vet en snabbis är ju inte fel:)

Inte alltid!?
  • krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-05 08:09:34 följande:

Krille62 o Lackmannen: Ni vet en snabbis är ju inte fel:)

Nä i vissa sammanhang är det helt underbartFlört.
    Tack för en fin bild, dina bröst är verkligen helt magnifika, blir lite avundsjuk på den som får smeka och suga på dom.
    Inte bara brösten är vackra, allt jag sett på dig har varit mycket tilltalande och attraktivt, från läppar till knäveck!
  • Anonym (MeandI)

Krille62: Tack snälla. Finns så många tjejer här med väldigt vackra bröst o blir lite avis på dem som har fixat dem.

• krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-05 08:21:12 följande:

Krille62: Tack snälla. Finns så många tjejer här med väldigt vackra bröst o blir lite avis på dem som har fixat dem.

Vad är du avis på? dina är ju helt perfekta som de är finns inget att förbättra på dem, du ska verkligen vara glad och stolt över dem!
  • Anonym (MeandI)

krille62: Återigen tack! Men gillar verkligen när de ser stora o fasta ut.

• krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-05 08:33:23 följande:

krille62: Återigen tack! Men gillar verkligen när de ser stora o fasta ut.

Nog ser väl dina stora ut tycker jag och inte är det något fel på fastheten heller av vad dina bilder visat.
  • krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-05 08:42:05 följande:

krille62: Jo de är helt ok.

Du är en vacker kvinna!
  • Flörttomten
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-02-04 20:02:01 följande:
    Jag måste erkänna att jag lägger ut bilder av egoistiska skäl, får en kick av att exponera mig så ev kommentarer är mindre viktigt men såklart roligt om någon där ute gillar det dom ser.

Du få gärna exponera dig flera flera gånger...kan berätta att det inte bara du som får en kick av dina fina bilder...om du förstår vad jag menar... ;P