• Anonym (Dåligt beteende)

Helkroppstråden

Mutter80 skrev 2012-12-19 13:09:37 följande:

www.naket.se eller www.slampigt.se borde ni fixa en domän som heter!

Ha de bra alla som inte kan repsektera sina kroppar utan att lägga ut dom på nätet!

Vet inte vad ditt problem är eftersom du verkar vara en pryd surkärring som påverkar vårt samhälle negativt. Det är människor som du som säkert anser att man förtjänar en våldtakt pga att man gick i ett par shorts. För du menar att man är slampig och inte respekterar sig själv om man äger sin sexualitet och är bekväm med sin egen kropp? Tråkigt att ha dig som mamma som säkert hyschar så fort någon säger ordet bröst eller sex. Du har inget här att göra eftersom du verkar bli så stött av denna tråd, men vet du vad? Ingen tvingar dig att läsa här eller att fota dig själv, du framstås bara som ointelligent när du skriver. Tycker det är trist att människor som du som känner ett behov av att trycka ner andra för att själv må bättre finns på FL. Så lägg ner ditt beteende för den enda som är respektlös och skämmer ut sig själv är du.
  • Anonym (Fenix)

Wow, inte varje dag man ser ett svar på en över fem år gammal kommentar... duktigt iaf av dig att orka dammsuga tråden. Tummen upp, eller nåt. ;)

Anonym (Dåligt beteende) skrev 2018-03-05 00:21:19 följande:

Vet inte vad ditt problem är eftersom du verkar vara en pryd surkärring som påverkar vårt samhälle negativt. Det är människor som du som säkert anser att man förtjänar en våldtakt pga att man gick i ett par shorts. För du menar att man är slampig och inte respekterar sig själv om man äger sin sexualitet och är bekväm med sin egen kropp? Tråkigt att ha dig som mamma som säkert hyschar så fort någon säger ordet bröst eller sex. Du har inget här att göra eftersom du verkar bli så stött av denna tråd, men vet du vad? Ingen tvingar dig att läsa här eller att fota dig själv, du framstås bara som ointelligent när du skriver. Tycker det är trist att människor som du som känner ett behov av att trycka ner andra för att själv må bättre finns på FL. Så lägg ner ditt beteende för den enda som är respektlös och skämmer ut sig själv är du.

• riboflavin
    Jannne k skrev 2018-03-04 17:32:57 följande:

Ingen i de å söka om ni inte är en kvinna jag har provat minst 2 gånger å de blir nobben

Aldrig funderat på att man till en sluten bildtråd nog väljer ut medlemmar som faktiskt postar bilder? Jag kan sätta tusen spänn på att de som någon gång postat en bild och inte bara kommenterat har störst chans att bli antagna.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Jannne k

Så kan de ju va men som man vad är de å visa en stenhård manslämm i kallingar . De ger inte mig något ....

• riboflavin
    Jannne k skrev 2018-03-05 08:31:12 följande:

Så kan de ju va men som man vad är de å visa en stenhård manslämm i kallingar . De ger inte mig något ....

Men sluta gnäll då, bildtrådarna vill ha medlemmar som bjuder på sig själva, du vill inte göra det, med andra ord kommer du nog inte bli antagen.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Jannne k

Nu tar vi det lite lungt de har jag aldrig sagt att jag inte vill bjuda på mig själv ..

• Anonym (Morgon)

[quote=78524585][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-03-05 19:23:47 följande:[/quote-nick][/quote]

MUMS helt underbart bröst..

• Anonym (Tonåringen)
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-03-05 19:23:47 följande:
    Vilken hårfärg har du?
  • Flörttomten

[quote=78524585][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-03-05 19:23:47 följande:[/quote-nick][/quote] Mmmmm så bedårande ljuvligt sexigt vacker som alltid... ;) Man kan liksom inte titta sig mätt på dina bilder vill bara ha mer och mer.... ;p