Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Fröken35 skrev 2014-10-26 18:49:54 följande:

Precis hemkommen från gymmet. I sommar kommer det vara 6-pack på denna mage. :)  

Önskar alla en riktigt trevlig söndagskväll.

Vad ska du med det till? Det är redan en bra mage, tycker jag. Håll någon annans sexpack emot din mage i stället, om du nu tvunget måste ha ett. 
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2014-10-28 22:31:00 följande:
    Tack för det. Så kan jag gå och lägga mig nu. Blir så trött om jag alltid ska vänta till efter kl 23 med att gå i säng ;)

Söt bild. Det behöver inte vara avklätt för att se vackert ut. Sov gott, snarka högt :)
    Du har - vad det verkar - ett attraktivt ansikte. Jag kommenterade det inte när du postade bilden ity jag icke förmådde på grund av platsproblematik, men nu så. 
  • Påven Johanna
    Amys skrev 2014-10-30 17:52:28 följande:

Håll i er, så här i maskeradtider tänkte jag skrämma er, BUUU!{#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute

Hoppas ni blev rädda! Solig

Ja, det är nog många som vill straffa dig och smiska dig med sina pekpinnar nu när du skrämde dem på det där sättet. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 08:28:42 följande:
    Härlig natt blev de iaf, Efter 4 månaders torka, Äntligen! :D  (bilden tagen från inatt, bjuder på den)
    Vad det någon du kände? Om inte så måste den karln ju ha trott att han dött och kommit till porrhimlen när den där synen uppenbarade sig framför honom. Han går nog runt och slår sig i ansiktet hela dagen idag, så överraskad och lyckligt lottad han uppenbarligen blev igår. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 09:18:59 följande:
    Aw söt. Man tackar :D
    Newbe sept skrev 2014-11-01 09:08:14 följande:
    Ser ut som ett trevligt hotelläventyr.. ;)

Avundsjuk, är bara förnamnet!
    Japp de va så sent och jag hade inte städat så hotell all in! , avis? varför detta? ;)Ne, de va inte någon jag kände, dock va de ingen kille i bilden, eller jo men han däcka så de va bara jag och en annan tjej, men de vart lika skönt de, fick dominera lite för engångskull. Lyckligt lottad? haha nu är du bara för snäll :)

Herregud. Han somnade? Och missade allt? Ja, då slår han sig nog i ansiktet av helt andra skäl idag. 
  • Påven Johanna
    Borkason skrev 2014-11-01 12:59:01 följande:
    Snygg :)
    Vill du se hans fötter?
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2014-11-07 14:44:40 följande:

TGIF! Herrejäklar vilka sköna bilder det var här idag! Tänk att få ligga inklämd mellan Amys och Nyvaken..... Sånt man kan gå och drömma om en sån här dag Flört!!

Jag förstår verkligen inte hur de skulle kunna neka dig. 
  • Påven Johanna
    joli123 skrev 2014-11-14 13:49:53 följande:
    Äntligen fredag! Vad händer ikväll?
    Som det ser ut nu så kommer nakna män passera bildrevy framför mina ögon. 
  • Påven Johanna
    Thespywholovedme skrev 2014-11-14 20:14:48 följande:

Helg på riktigt!

Vilken bra handdukshängare du har!
  • Påven Johanna
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 20:37:31 följande:
    Tack för kommentarerna :) ja, jag är nöjd över magen och de resultat jag gjort bara det här året! Vill man så kan man :)
    Nu ligger straight arrow i lä. 
Svar på tråden Helkroppstråden