Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2015-01-26 12:11:38 följande:
    Jasså, några tips till mig? Tungan ute
    Jag tror att du kan ha varit i kontakt med den typen av enkelpipiga vapen som Lost har att erbjuda tidigare. Men hans är kanske ännu styvare än de andras, vad vet jag. Skarpare skytt också kanske. 

Det går bra att bikta sig hos mig efteråt.
  • Påven Johanna
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:25:58 följande:

När  jag dejtar någon eller har förhållande ger jag inte den typen av komplimanger till andra killar, därför blir det inga kommentarer till killarna från mig just nu.

Däremot estetiskt tilltalande bilder förtjänar alltid kommentarer, och det är jag lite dålig på. Men tyvärr syns det inte så mycket sånt från killarna här. Vissa är bra på det dock. Lostens bilder tex brukar ha fin färg, och det är lite jobb bakom, det uppskattar jag som är estet ut i fingerspetsarna Glad

Sen ja, jag har en viss typ av manskropp jag gillar, och jag skulle aldrig kunna ge en komplimang jag inte menar.
    Få riktigt ärliga komplimanger smäller högre än många kommentarer hit och dit på alla bara för att man "ska".

Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka? Flört

Nu när du pratar om att du är estet ut fingerspetsarna, så kom jag på vad det var jag ville fråga dig! Vad var du egentligen utklädd till när du skulle på dejt? Jag kunde inte gissa vad du skulle föreställa. 
  • Påven Johanna
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:43:27 följande:
    Utklädd? Jag hade en kjol och blus på mig. Blir förvånad att jag får en sån kommentar från dig som alltid är så trevlig.
    Oj, pinsamt. Förlåt. Skäms
  • Påven Johanna
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 10:47:07 följande:
    Svår nöt att knäcka, det tåls att Filura ut! :p
    Du får slänga åt dem ett höftben. 
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2015-01-28 12:34:38 följande:
    Tack, men gullig är jag inte....Demon..Jag är tuff och hård! Är det inte läge att Pillan kör lite repriser så jag får komma i fatt lite här....
    Du såg bara halvhård ut på bilden. Bättre kan du! 
  • Påven Johanna

Okej, kanske inte var snoppen som avhandlades. 

• Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2015-01-28 12:50:11 följande:
    Det fanns tolkningsutrymme och du är såklart fri att göra din egen tolkning...
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-28 12:47:23 följande:
    Repriser?  Vilken repris vill du ha? Hårda tuffa Losten
    Både rumpbilder från igår och morgonens bild har passerat förbi min genomträngande blick.....Oskyldig
    Jag såg den i går och då var det tydligt att det behövs stora händer för att greppa den på ett bra sätt. 
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2015-01-28 13:44:17 följande:
    Du sa förresten att du hade en teori om vem Whatsup är... Något du kan viska i mitt öra, jag känner verkligen inte att jag har något alls att gå på förutom en lite väl lång lista med Suspects... Har iofs en favoritsuspect, men det har nog inte så mycket med några konkreta indikationer som pekar i den riktningen.
    Jag tror att det är en frukt. Det är bara den frukten som hanterar smileys i meningar på samma sätt som den här gör. 
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2015-01-28 14:28:28 följande:
    Det är så att till och med Gud nickar gillade och fingrar sig själv mellan benen. 
  • Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-28 21:38:51 följande:
    Har försökt hålla mig från HKT drogen. Ägnat mig åt fysisk fostran och inre koncentration. Den inre resan. Lugnet. Gick så där...Tungan ute
    Nu har ju massa nya skönheter letat sig hit också Skål. Fan vad ni är snygga! Bjuder på en bild efter dagens övningar. (Nej, inte högerhands pushups)
    Tänk på filmen 300Skål

Du har dödat en massa perser? Det var ju både konstigt och hemskt. Annars är du ju snygg som vanligt. 
Svar på tråden Helkroppstråden