Inlägg från: Anonym (1789) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Lydia) skrev 2018-10-15 21:50:05 följande:

Jag är inte mer än människa så även jag kan glömma att ta bort vissa detaljer på dom bilder som jag visar.

Vad får du egentligen ut av att klaga på allt och alla? 

Har inte beskyllt dig för det heller. Gav ett råd som du uppenbarligen hade glömt tänka på men som ändå störde dig.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-10-15 22:00:05 följande:

Kanske "hen" får ut samma som du får av att visa .... typ ...

Tror vi pratar inför döva öron hos många den punkten.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-10-15 22:19:56 följande:

Många tänker för fullt - men inte färdigt ...tattisar och bilder i bakgrunden ..

Som på "Best of Blocket" med han som plåtade näck mot en spegel , hahahahha

Life`s bitch you know ...

Det jag säger. På rätt ställen får man sina skratt, här är ett ställe. Omedveten humor är bäst!
  • Anonym (1789)
    Brunolajnen skrev 2018-10-16 15:27:22 följande:

Finns det någon riktigt bystig tjej här? Har alltid varit svag för storbystade kvinnor ????

Stresa inte upp stackarna. De har redan fullt upp med att, likt snoppmätande, försöka bräcka varandras tuttar.
  • Anonym (1789)

Fulaste brösten i världen är det med all säkerhet inte. Men i ärlighetens namn så är dom hängiga och tomma för att sitta på en 25-årings kropp. Däremot ska du ha i åtanke att dom har fyllt sin funktion och då får man gilla situationen.

• Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 09:11:20 följande:

Jag bryr mig inte om vad det kostar, här ska inga pattar opereras!

Men vore 25 med raggsockor så hade jag övervägt det.

Nej, vid 60+ hänger dom väl av natutliga skäl.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-27 09:22:07 följande:

Tack för din åsikt! Men jag håller nog inte med :) Det känns rätt gött att jag inte gör det. Dessutom är jag närmare 30 än 25 OCH har ju faktiskt precis ammat ett barn. Går jag dessutom upp några kilon så känns det nog ännu bättre. Sen får jag ju faktiskt inte glömma att jag är gift med en äldre, mogen man. Som vet att kvinnors kroppar förändras, som sett många bröst i sina dagar och går igång på mig som jag är.

Kanske gör en operation om några år, kanske inte.

Oavsett var det lärorikt att göra denna tråd.

Men om du nu är gift med en äldre man (vad överraskande...) som är så erfaren av alla slags hängbröst, varföf skyler du dig och undviker visa dom kan man undra.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 09:20:18 följande:

Jaså, detta får mig att tro att du tror att jag är 60+.

Stämmer det?

För övrigt är mina i mycket gott skick!

Betvivlar jag tills dess motsatsen är bevisad. Att du tillhör trådens äldre är jag övertygad om.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 09:41:10 följande:

Om du förväntar dig någon bild så kan du glömma det. Hur vet du ens att den föreställer mig om jag ändå skulle posta en?

Jag är fyllda 50, hur gamla alla andra här är... tja, det har jag ingen aning om.

Hur gammal är du själv?

Förväntar mig ingen bild. Men förstår, av samma iftågasättande du nu kom med, inte varför jag eller någon med mig ska tro att du har estetiskt vackra bröst bara av att du hävdar det.

Tillräckligt gammal för att se igenom er alla.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-27 09:41:14 följande:

Han är strax över 40, så inte gammal, men äldre än mig. Mitt självförtroende har haft en duktig dipp sedan jag blev mamma. Mitt intelligenta jag har tagit en paus då och då kan man säga. Kroppen förändras ju när man burit, fött och ammat ett barn. Ibland har jag skämts lite över mina bröst och tyckt det varit jobbigt att visa mig. Men nu ska här tas nya tag!

Många tjejer som lider av daddy issues ja. Ditt intelligenta jag sittet alltså i ett par pattar? Då har du några blondies i tråden som kan vara dig behjälplig.
Svar på tråden Helkroppstråden