Inlägg från: Anonym (1789) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1789)

Helkroppstråden

Cbxen skrev 2018-11-14 12:29:53 följande:

Haha ???? bara bågar fru och barn nu hehe ????

Men förr kunde det bli så hehe ????

Det var en rolig tid då på det glada 80-talet. Alla nattliga race med bågar o bilar haha ????

80-talet vart tog du väääägääään? (östgötska)
  • Anonym (1789)
    anonymtporrebra skrev 2018-11-14 13:00:08 följande:

Nä jag mena mer att jag har inte blivit godkänd

Tjoho! Annars har du ju porren.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-11-14 15:24:11 följande:

Hahaha - Pontiac var det va??

Den verkar inte riktigt redig ......

Haha håller med. 80-taaaaalet.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-15 21:30:58 följande:

Nu när det är årets tråkigaste månad då längtar man tillbaka till sommaren 

Samma refräng som förra året. Januari är inte för rolig, kanske du kan posta bilden då med.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-17 22:16:21 följande:

Bra tips för jag har fler bilder på mig när jag solar som jag kan lägga upp i januari  

Urmysigt ju, så himla gulligt!
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-18 12:23:24 följande:

Eller gör som jag, boka en charter i vinter.

Till Kanarieöarna kanske. Göra som småflickorna och posta en toabild med en katt som skyler dig till gubbarna här inne?
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-18 14:45:14 följande:

De celluliterna går inte av för hackor!

Är det verkligen samma människa på de bilderna?

Madicken har en fin kropp! Äkta utan kladd och/eller fejk.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-18 19:25:04 följande:

Ja, faktiskt är det till Kanarieöarna jag ska.

Men någon toabild blir det inte, vare sig med eller utan katt. 

Jag har två stora hundar som skulle kunna få skyla isåfall, står de framför mig så blir det bara en... hundbild.  Men hundar är inte tillåtna på charterresor så, nä det blir ingen bild.   Men jag kan ju alltid posta ett foto på lavastranden, har man aldrig sett en strand bestående av lavasand så är det rätt unikt faktiskt.

Misstänkte det.

Är det två Grand Danois så tar de väl upp hela badrummet. Ja men en lavastrand kan vara fint att beskåda i januarislasket, posta en du. Dessutom får säkert någon här inne stånd då.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-18 20:07:57 följande:

Lovar att visa lavastranden när det beger sig. Än är det ett tag till januari. 

Haha, ja det ståndet bjuder jag på!

(Fast slipper helst att se det.) 

Snart dags för sängen, i morgon är det måndag. Igen. Nio måndagar kvar sen jä**ar är det sommar igen! 

Det tycker jag du ska! Ståndet till trots. Kanske har vi turen att det döljs i en trosa, möjligheten finns onekligen.

Nio måndagar går fort. Först kommer Lucia med sitt blonda hår (förlåt nu var jag rasistisk, han kommer med sitt svarta hår menar jag), sedan tomten med sitt vita skägg (förlåt, nu förminskade jag HBTQ-rörelsen, hen kommer såklart med regnbågsfärgat, könsneutralt skägg) och därefter sker nyval till riksdagen. Nu borde mina PK-åsikter vara godkända.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-19 16:50:12 följande:

Åh, herreminje... ett stånd i en trosa, skona mig!

Fast det finns folk till allt, man slutar aldrig förvånas.

De borde faktiskt finnas BH till män också. Ball-hållare. För jämställdhetens skull.

Fast kön är bara en social konstruktion. 

Har jag hört.

Nu är det bara åtta måndagar kvar. 

Jag kan köpa mycket runt Lucia, men att spöka ut en man (oavsett hud- och hårfärg) till Lucia... är fanimig ett helgerån.

Vilket är nästa helgon som ska göra till åtlöje? Den helige Birger... eller nej jag menar såklart den heliga Birgitta!

Tror du det blir ett extraval förresten?

Min chansning är att en del här gör mer än bara har stånd i trosor dessvärre. Usch. Bra idé med ball-hållaren, å andra sidan ska det krävas att de har ballar och det verkar bildligt uttryckt saknas sådana. Så för de är det antagligen tur att människan av idag vill göra könen till en social konstruktion.

Håller med dig där men vi ses sorgligt nog som dinosarier som tycker Lucia är en kvinna, inte en man. Antar att de män och kvinnorna har en strap on hemma.

Skönt med åtta måndagar kvar. Apropå paus från verkigheten kommer man onekligen in på svensk politik. Tror att nästa statsministeromröstning, innan jul, av Löfven kommer röstas ned. Men om bara den där maktgalna, rödhåriga missionskämpen, som tror bildandet handlar om henne, tillsammans med L hoppade upp i sosse-knät så är det ju klart. Ena sekunden hävda att man vill ha en alliansregering och dessutom med garanterade ministerposter i en sådan för att i nästa sekund trycka rött är att omyndigförklara väljare. Allt för ett spöke på 17% som man inbillar sig sla försvinna till nästa val. Jag tror Sverige skulle tjäna på att inte vara så extremt i allt, som i detta fall, annars är exempelvis ett nyval nära. Vad tror du?
Svar på tråden Helkroppstråden