Helkroppstråden
Haha ???? bara bågar fru och barn nu hehe ????
Men förr kunde det bli så hehe ????
Det var en rolig tid då på det glada 80-talet. Alla nattliga race med bågar o bilar haha ????
Haha ???? bara bågar fru och barn nu hehe ????
Men förr kunde det bli så hehe ????
Det var en rolig tid då på det glada 80-talet. Alla nattliga race med bågar o bilar haha ????
Nä jag mena mer att jag har inte blivit godkänd
Hahaha - Pontiac var det va??
Den verkar inte riktigt redig ......
Nu när det är årets tråkigaste månad då längtar man tillbaka till sommaren
Bra tips för jag har fler bilder på mig när jag solar som jag kan lägga upp i januari
Eller gör som jag, boka en charter i vinter.
De celluliterna går inte av för hackor!
Är det verkligen samma människa på de bilderna?
Ja, faktiskt är det till Kanarieöarna jag ska.
Men någon toabild blir det inte, vare sig med eller utan katt.
Jag har två stora hundar som skulle kunna få skyla isåfall, står de framför mig så blir det bara en... hundbild. Men hundar är inte tillåtna på charterresor så, nä det blir ingen bild. Men jag kan ju alltid posta ett foto på lavastranden, har man aldrig sett en strand bestående av lavasand så är det rätt unikt faktiskt.
Lovar att visa lavastranden när det beger sig. Än är det ett tag till januari.
Haha, ja det ståndet bjuder jag på!
(Fast slipper helst att se det.)
Snart dags för sängen, i morgon är det måndag. Igen. Nio måndagar kvar sen jä**ar är det sommar igen!
Åh, herreminje... ett stånd i en trosa, skona mig!
Fast det finns folk till allt, man slutar aldrig förvånas.
De borde faktiskt finnas BH till män också. Ball-hållare. För jämställdhetens skull.
Fast kön är bara en social konstruktion.
Har jag hört.
Nu är det bara åtta måndagar kvar.
Jag kan köpa mycket runt Lucia, men att spöka ut en man (oavsett hud- och hårfärg) till Lucia... är fanimig ett helgerån.
Vilket är nästa helgon som ska göra till åtlöje? Den helige Birger... eller nej jag menar såklart den heliga Birgitta!
Tror du det blir ett extraval förresten?