• Anton Chigurh

Helkroppstråden

justnextdoor skrev 2013-06-11 18:26:38 följande:
    Mepetite och Japp verkligen superfina! Verkligen! Riktiga sommarkänslor!!

Anton, jäklar vilken kropp du har!
    Tackar, Doors, å jag vet att du själv ser för jävla bra ut.....Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh

Jag har tappat räkningen, men inte fan har jag postat 19 inlägg än. Det hoppas jag verkligen inte. Hujedamej...

I så fall. 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Chocoholica
    Anton Chigurh skrev 2013-06-11 23:01:35 följande:
    Underbart, Choco, du är för bövelen tjusig som det är. Mycket bra jobbat, och jag hejar på dig framledes också...Glad
    Tjusig vete bövelen om jag är, men kul att du tycker min kropp ser normal ut iallafall.
    Ja, har 8 kg kvar tills jag är där jag var när jag fick reda på att jag var "2 i 1". Glad
    http://chocoholiquita.wordpress.com/
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-11 14:43:59 följande:
    Går jättebra. Jag startade på 69,1 och jag väger 62. Jag siktar på 54, vilket var det jag vägde när jag blev gravid.
    Med andra ord är jag halv-vägs om ett halvt kilo...
    Det är imponerande faktiskt. Min fru lyckades också gå ner hyfsat snabbt igen, men jag vet hur många som helst som i princip aldrig kommer ner i sin vanliga vikt igen. 

O det gäller även farsor ha ha 
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-12 01:04:52 följande:
    Det är imponerande faktiskt. Min fru lyckades också gå ner hyfsat snabbt igen, men jag vet hur många som helst som i princip aldrig kommer ner i sin vanliga vikt igen. 

O det gäller även farsor ha ha 
    Ha ha, fick du cravings med? Skrattande
    http://chocoholiquita.wordpress.com/
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-12 01:10:09 följande:
    Ha ha, fick du cravings med? Skrattande
    Ja alltså det har vi ju redan snackat om ;) Frugan var väldigt gottesugen mest hela tiden, och jag var inte sen på att slicka smulorna på faten om man säger så. Men jag gick inte upp speciellt mycket får jag kanske tillägga. Men det finns ju historier där gubben går upp 7-8 kg medan frugan är gravid, så =)
  • Secret

Härligt Choco.
    själv har jag stannat upp och kommer inte ner ett gram till. Så frustrerande.
    Kul att se att det går framåt för dej :)