• Anonym (X 2)

Helkroppstråden

PAUSA skrev 2013-06-12 08:01:38 följande:

*FLÅSA*
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-12 02:49:38 följande:
    Ja alltså det har vi ju redan snackat om ;) Frugan var väldigt gottesugen mest hela tiden, och jag var inte sen på att slicka smulorna på faten om man säger så. Men jag gick inte upp speciellt mycket får jag kanske tillägga. Men det finns ju historier där gubben går upp 7-8 kg medan frugan är gravid, så =)
    Jag vill inte ha en kaka, jag vill ha alla kakor! Det är gott ju, speciellt chocolate chips cookies.
    Secret skrev 2013-06-12 06:09:58 följande:
    Härligt Choco.
    själv har jag stannat upp och kommer inte ner ett gram till. Så frustrerande.
    Kul att se att det går framåt för dej :)
    Tack, fast just nu står det still så jag får lugna mig lite med kakor och bullar till förmån av knäcke och urk... Don't let me say it: Grönt! Rynkar på näsan

http://chocoholiquita.wordpress.com/
  • Secret

Åhhh...grönt som är så gott. Min huvudföda :)
    Men inte hjälper det nånting så strunt i det du. Haha

• Bictric

En perfekt tjej i mina ögon :)[quote=70180804][quote-nick]PAUSA skrev 2013-06-12 08:01:38 följande:[/quote-nick][/quote]

• Bictric

Du, det där var riktigt fina bilder:)

[quote=70180919][quote-nick]pink dolly skrev 2013-06-12 08:28:58 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (gbg)
    Anonym (badsugen) skrev 2013-06-11 17:55:59 följande:

Haha nä jag är kvinna, men hade du inte velat ha beröm av en kille?

*S* Tja, på något sätt tycker jag att det är mer värt. Men det är trevligt att ni "snubblar till"
  • Anonym (gbg)
    mepetite skrev 2013-06-11 18:02:51 följande:

glad tjej kommer hem från jobbet och solen skiner. (Nej, ansiktet är fortfarande inte relevant för tråden)

Skulle inte gråta om jag hittade en sådan kropp i hallen när man var hemma
  • UrBalans

Då va det dax att gå ut o röra på fläsket i morgonsolen Solig