Helkroppstråden
(1789) hur mår du?
(1789) hur mår du?
Humorn när Clarken ifrågasätter ens tillstånd. Hur är det själv gubben, reser du land och rike runt till kvinnor från fl?
Det är bra med mig, jag grejar hemma, solar och badar imellanåt . Du svarade inte på min fråga om det är känsligt så kan vi ta det via pm ifall du inte vill att alla på fl ska se.
Mvh Clarken.
Sällan har väl kukens röst gjort sig hörd på sådant starkt sätt. Men du, tänk bullens brevfilmer typ.
Du hade verkligen inget mer att komma med, synd hade på nått sätt hoppats på det.. Men tyvärr har jag nog inte läst det sista från dig..
Clarken, du måste förbättra försöken, jag ser igenom det där. Läser du av lika illa vid raggandet? Visst ja, jodå jag mår utmärkt.
Tack för att du svarade, men av dina inlägg att döma så tror jag att du kanske är lite utråkad, eller kanske har du hamnat i klimakteriet. Det finns hopp även för dig, jag tror att spa med hotell övernattning med god fukostbuffe skulle lätta lite för dig.....
Kram Clark gubben
Nästan så man förstår att du raggar år efter år här. Eller du tror nog kvinnorna känner sig upphetsade av spekulationer som den här. Clarken, höj dig.