• Anonym (1789)

Helkroppstråden

Clark73 skrev 2018-08-07 12:40:50 följande:

Jag la mig bara i samma nivå som dig, lika barn leka bäst......

Återkom den dagen du förstår att du, i din ambition att dumförklara mig, nu gjort detsamma med dig själv. Inte många här inne med cellerna på rätt plats alltså.
  • Clark73
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 13:46:19 följande:

Återkom den dagen du förstår att du, i din ambition att dumförklara mig, nu gjort detsamma med dig själv. Inte många här inne med cellerna på rätt plats alltså.

Tyvärr så tar jag inte åt mig vad du säger, men jag har en fråga va får du ut av att va inne på ett forum för sexuell och samlevnad?
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 15:22:06 följande:

Tyvärr så tar jag inte åt mig vad du säger, men jag har en fråga va får du ut av att va inne på ett forum för sexuell och samlevnad?

Då kan du hädanefter också strunta i att skriva till mig i första skedet. Primärt därför att sex är ett intresse, sekundärt för att just den här tråden innehåller enstaka attraktiva kroppar samt en och annan stolpe som (bland mycket annat) stavar knasigt.
  • Clark73
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 17:44:37 följande:

Då kan du hädanefter också strunta i att skriva till mig i första skedet. Primärt därför att sex är ett intresse, sekundärt för att just den här tråden innehåller enstaka attraktiva kroppar samt en och annan stolpe som (bland mycket annat) stavar knasigt.

Jag kan sluta att skriva till dig om du aldrig nämner mitt namn eller skriver något elakt till mig eller någon annan här.
  • Anonym (Huga)
    string skrev 2018-08-07 11:55:27 följande:

Sommar och sol!

Fnasiga axlar, en platt röv och en lapp som sticker upp ur kalsongerna är inte varken snyggt eller sexigt.
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 18:17:49 följande:

Jag kan sluta att skriva till dig om du aldrig nämner mitt namn eller skriver något elakt till mig eller någon annan här.

Höjning skrev jag ju tidigare! Dessutom finns det redan en självutnämnd kapten här. Bespara oss ytterliggare en. Trodde inte du lyder under Clarken...
  • Anonym (1789)
    Purgöka skrev 2018-08-07 18:20:09 följande:

Vad ni orkar tjafsa!

Håller med. Lägg upp en bild nu. Chop chop.
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-07 18:23:13 följande:
    Fnasiga axlar, en platt röv och en lapp som sticker upp ur kalsongerna är inte varken snyggt eller sexigt.
    Hahaha - wtf?? Låter som om jag hade lagt upp en bild ju ...
    Nåja, tjafsa vidare. Ger lite liv i tråden istället för en bild på typ 93 flåsinlägg.
    Nä, nu går jag o klipper lappar ur kalsingarna - ha det!!!
  • Clark73
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 18:28:47 följande:

Höjning skrev jag ju tidigare! Dessutom finns det redan en självutnämnd kapten här. Bespara oss ytterliggare en. Trodde inte du lyder under Clarken...

Jag tror att du behöver lite kuk....