• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Clark73
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 13:46:19 följande:

Återkom den dagen du förstår att du, i din ambition att dumförklara mig, nu gjort detsamma med dig själv. Inte många här inne med cellerna på rätt plats alltså.

Tyvärr så tar jag inte åt mig vad du säger, men jag har en fråga va får du ut av att va inne på ett forum för sexuell och samlevnad?
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 15:22:06 följande:

Tyvärr så tar jag inte åt mig vad du säger, men jag har en fråga va får du ut av att va inne på ett forum för sexuell och samlevnad?

Då kan du hädanefter också strunta i att skriva till mig i första skedet. Primärt därför att sex är ett intresse, sekundärt för att just den här tråden innehåller enstaka attraktiva kroppar samt en och annan stolpe som (bland mycket annat) stavar knasigt.
  • Clark73
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 17:44:37 följande:

Då kan du hädanefter också strunta i att skriva till mig i första skedet. Primärt därför att sex är ett intresse, sekundärt för att just den här tråden innehåller enstaka attraktiva kroppar samt en och annan stolpe som (bland mycket annat) stavar knasigt.

Jag kan sluta att skriva till dig om du aldrig nämner mitt namn eller skriver något elakt till mig eller någon annan här.
  • Anonym (Huga)
    string skrev 2018-08-07 11:55:27 följande:

Sommar och sol!

Fnasiga axlar, en platt röv och en lapp som sticker upp ur kalsongerna är inte varken snyggt eller sexigt.
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 18:17:49 följande:

Jag kan sluta att skriva till dig om du aldrig nämner mitt namn eller skriver något elakt till mig eller någon annan här.

Höjning skrev jag ju tidigare! Dessutom finns det redan en självutnämnd kapten här. Bespara oss ytterliggare en. Trodde inte du lyder under Clarken...
  • Anonym (1789)
    Purgöka skrev 2018-08-07 18:20:09 följande:

Vad ni orkar tjafsa!

Håller med. Lägg upp en bild nu. Chop chop.
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-07 18:23:13 följande:
    Fnasiga axlar, en platt röv och en lapp som sticker upp ur kalsongerna är inte varken snyggt eller sexigt.
    Hahaha - wtf?? Låter som om jag hade lagt upp en bild ju ...
    Nåja, tjafsa vidare. Ger lite liv i tråden istället för en bild på typ 93 flåsinlägg.
    Nä, nu går jag o klipper lappar ur kalsingarna - ha det!!!
  • Clark73
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 18:28:47 följande:

Höjning skrev jag ju tidigare! Dessutom finns det redan en självutnämnd kapten här. Bespara oss ytterliggare en. Trodde inte du lyder under Clarken...

Jag tror att du behöver lite kuk....
  • Anonym (A.)
    Clark73 skrev 2018-08-07 11:33:12 följande:

Tack för att du svarade, men av dina inlägg att döma så tror jag att du kanske är lite utråkad, eller kanske har du hamnat i klimakteriet. Det finns hopp även för dig, jag tror att spa med hotell övernattning med god fukostbuffe skulle lätta lite för dig.....

Kram Clark gubben

Vad har klimakteriet med det här att göra...Du kanske kan förklara det för mig.