• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-08-07 19:31:19 följande:

Jag tror att du behöver lite kuk....

Clarken, en riktig charmör. Se till att desperationen inte snor för mycket fokus bara.
  • Clark73
    Anonym (A.) skrev 2018-08-07 19:39:21 följande:

Vad har klimakteriet med det här att göra...Du kanske kan förklara det för mig.

Klimakteriet kan vara pms ×2
  • Josh

Hallå alla Goa! :)

Jag är ny här och tänkte fråga om någon vet varför jag bara kan se vissa bilder i den här tråden? Det verka vara en massa snygga människor här och man vill ju liksom inte missa något. Tacksam för svar!

• Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-06 22:10:14 följande:

Det sitter i håret vet du.

1789!!

Har sommaren varit lite jobbig för dig i värmen eller blir man sådär grinig när ens föräldrar är syskon...

Vi är två som har tillgång till detta konto och jag har inte samma fingertoppskänsla och respekt för regler som min andra hälft.

Ta och kamma till dig nu!!! Kan du inte lyfta fram något vettigt eller lägga upp en bild så ber jag dig dra åt helvette. Respektera det NU!
  • Anonym (FinKukad)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 01:04:41 följande:
    Ännu ett stjärnskott. Plus för den filosofiskt abstrakta frågan i alla fall.
    Gud gav mig 21 cm äkta vikingakuk!

Stor & grann!
  • Anonym (1789)
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-08-07 22:46:00 följande:

1789!!

Har sommaren varit lite jobbig för dig i värmen eller blir man sådär grinig när ens föräldrar är syskon...

Vi är två som har tillgång till detta konto och jag har inte samma fingertoppskänsla och respekt för regler som min andra hälft.

Ta och kamma till dig nu!!! Kan du inte lyfta fram något vettigt eller lägga upp en bild så ber jag dig dra åt helvette. Respektera det NU!

Först kaptenen och sen sambon. Två konstateranden här. För det första trodde jag Nyfiken1 hade skinn på näsan - ack så fel. För det andra (kanske viktigast av allt för din kännedom) kan jag upplysa om att din andra hälft för inte alltför länge sedan postade en ocensurerad bild på en fitta här i forumet. Något som stred mot forumreglerna. Du får ursäkta en idiot i denna hetta, vars föräldrar tydligen är syskon, men två frågor uppstår. På vilket sätt har hon således haft respekt för regler och visat prov på fingertoppskänsla? Varför ska jag respektera din uppmaning om att dra åt helvete?
  • Anonym (1789)
    Anonym (FinKukad) skrev 2018-08-07 23:03:55 följande:

Gud gav mig 21 cm äkta vikingakuk!

Stor & grann!

Be den dela med sig av blodet till huvudet också.
  • Anonym (FinKukad)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-07 23:44:02 följande:
    Be den dela med sig av blodet till huvudet också.
    Så magiskt stor är den inte. Men äkta stor svensk vikingakuk!
  • smeden75

Om vi låter den där lilla 1789..leka ifred och inte tar åt oss av alla 1789:s försök att provocera.. Tror jag att lillen tröttnar så småningom..

• Purgöka

Jag håller på 1789 här nu då, för jag tycker mig urskönja ironin och sarkasmens sötma i hEns inlägg.

Men tycker ni att detta tjafs leder någon vart?

Läste just att värmen gör att folk bråkar mer på internet.

Men gräv ner bataljyxan nu era stridstuppar!

Ni skrämmer ju bort alla fina tjejer med detta eviga raljerande!

Lovar lägga in en färsk bild på min ovanligt bruna manskropp på lördag isåfall!