• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Firepants
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-02 22:16:43 följande:

Det var någon som ville se mina bröst 

Ja det stämmer bra det. Dom gör mig inte besviken det minsta. De ser så snygga ut.

Lagom storlek och fasta urläckert.

Inte alls sugen på mer nu. :)
  • Lidköping

Man märker när Lydia har lagt upp bild, 10~15 notiser på tråden :p Några genuina kommentarer, resten uppgraggnings försök..

• Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-03 18:16:14 följande:
    Det är mer tecken på att du slarvar. Även i skrivandet.
    Eller så bryr jag mig inte så där överdrivet mycket.
    Varför engagerar du dig så mycket i mig?
  • Anonym (Oj!)

Här blossar fortfarande den retoriska envigen med en liknelse med en riktigt
    bra pingismatch. Fram och tobacco typ ...
    Kul att flåstomtarna fått lite utmaning ändå.
    Klart någon (företrädelsevis kvinna) ska få lägga in bild på valfri kroppsel
    utan tillrop på mer och ytterligare naket.
    Man undrar ju verkligen hur pubertalt svältfödda de är!
    Är det "fittbilder" som önskas - googla!

• Anonym (xxxxw)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-03 20:01:59 följande:

Blir lätt tristess med alla kliché-artade kommentarer om hur pass ett könsorgan reser sig av en halvt påklädd kvinna. Lite omväxling med tillsägelser av tanter som ser ner på yngre förmågor skadar inte. Sorgligt ändå hur pass väl så kallade kvinnor i den här tråden kan komma undan med att bespotta en bild upplagd av en man, där kalsongerna var fel, bakgrunden konstig, ljuset fel, könshåret för kortklippt eller vildvuxet osv. Fast nåde den som kritserar en blondins bild.

Håller med! Hyckleri på hög nivå.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-03 19:27:05 följande:

Tillräckligt för att påpeka liknande misstag andra begår, uppenbarligen.

Jag gillar inte sådana som du helt enkelt.

Haha, skulle ljuga om jag skrev att jag uppskattar dig.

Kanske lika bra att vi ignorerar varandra hädanefter.

Eller vad tycker du?
  • Anonym (Oj!)

Är det verkligen fler än jag som tycker det är överpatetiskt men tillmälen i stil med de som ofta förekommer:
    Nu blev det trångt i byxan
    Snygga bröst - hur ser du ut därnere?
    Oooooh , skulle vilja se framsidan.
    Snygga trosor - hur ser du ut utan?
    O.s.v - o.s.v - o.s.v .....
    Men tror att han/hen med Underbara ljuvligheter försvann ....