• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mr K69
    JaZZi. skrev 2018-09-04 00:17:24 följande:

En liten kvällsbild 

Natti natti!

God morgon! Och tack för en jättevacker bild av dej, hoppas det kommer mer :D
  • Underhill
    En liten kvällsbild  Natti natti!

Vackert :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (hoppsan)

En liten kvällsbild Flört
    Natti natti!

Vacker bild på ett fint motiv.
  • Firepants
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-04 05:51:49 följande:

Då tycker jag att du ska visa dom  Brösten är under Behån 

Tycker de är alldeles underbara. Stå på dig snygging.
  • Anonym 1789
    Anonym (1789) skrev 2018-09-04 06:57:40 följande:

Säger tant moral ja. Som sagt, jag föredrar att du är tyst tack.

Förlåt Huga att jag går på dig,men mitt liv har inte varit så lätt. Att redan i småskolan blivit mobbade för mitt yttre. Att jag sedan under lång tid i vuxen ålder bott hos mamma och pappa har inte gjort mobbningen mindre.

Jag är bitter på människor och framförallt snygga:(
  • Anonym (Anonym 1789)

Bättre kyssa mig själv på min spegelbild eftersom jag älskar mig själv och som dig inte bör visa upp mig här.

Men det visste du ju eftersom jag är du och du är jag.

Äntligen fick du bli två 1789:) Eller är det 17+89

• Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-04 06:57:40 följande:

Säger tant moral ja. Som sagt, jag föredrar att du är tyst tack.

Detsamma tycker jag att du kan vara.

Så länge du tjatar vidare så får du helt enkelt stå ut med mig.
  • Anonym (Anonym 1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-04 11:21:20 följande:

Detsamma tycker jag att du kan vara.

Så länge du tjatar vidare så får du helt enkelt stå ut med mig.

Huga du får ursäkta min siamesiska tvilling 1789

Tabletterna tar jävligt dålig ibland.

Kör hårt och kötta på:)
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-04 11:38:19 följande:
    Du ser inte riktigt kontentan. Det du uppfattar som tjat är ett resultat av hur du har tryckt och fortsätter trycka ner en ung kvinnas bilder och text. Att jag och andra med mig tvingas stå ut med dig beror inte på min närvaro, att su inte begriper det är ingen annans fel.
    Har inte tryckt ner någon, jag har sagt vad jag tycker. Precis som alla andra.
    Och lilla fröken Lydia har jag inte varken skrivit till eller om på ett bra tag.
    Du kanske saknar mina ärliga och uppriktiga kommentarer?

Ska ta och kika lite och se vad jag kan bidra med.

Och du, varför jag är har jag nog bättre koll på än du.

• Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-04 17:09:26 följande:
    Lyhördhet är även det en bristvara ser jag. Vet inte hur många gånger Lydia själv skrev hon tog illa upp. Hade det hänt barnbarnet skulle det varit förfärligt däremot. Ja förmodligen är det väl för att begå fel som man sedan beskyller andra för eller bara titta på kroppar tant sjölv ibte är i närheten av.

Inte det minsta faktiskt. Har som synes redan en knasig stalker.
    Om det får dig att må bättre så kan jag trösta dig med att jag också har en stalker. Du.

Lägger man upp bilder här så får man tåla kritiken.

Var är dina egna bilder förresten?