• Anonym (Huga)

Helkroppstråden

Anonym (1789) skrev 2018-09-04 17:09:26 följande:
    Lyhördhet är även det en bristvara ser jag. Vet inte hur många gånger Lydia själv skrev hon tog illa upp. Hade det hänt barnbarnet skulle det varit förfärligt däremot. Ja förmodligen är det väl för att begå fel som man sedan beskyller andra för eller bara titta på kroppar tant sjölv ibte är i närheten av.

Inte det minsta faktiskt. Har som synes redan en knasig stalker.
    Om det får dig att må bättre så kan jag trösta dig med att jag också har en stalker. Du.

Lägger man upp bilder här så får man tåla kritiken.

Var är dina egna bilder förresten?
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-04 18:34:36 följande:
    Om det får dig att må bättre så kan jag trösta dig med att jag också har en stalker. Du.

Lägger man upp bilder här så får man tåla kritiken.

Var är dina egna bilder förresten?
    Ni är bara föööör underbara ni två. Undrar vem som viker ner först???
    Spänningen är ooooooliiiidlig som tjockisen på tv sade...
    Följer vidare ....
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-04 18:49:43 följande:
    Tant drivs nog av att vara jävlig. Peter Harrysson!
    Själva drivkraften må ju komma från olika håll men .. rent jävlig eller bara som en rektal klåda - det där löser ni nog!
    Så hette han ju, tjocksisen ...
    Är vi i ungefär samma ålder månne, hahahaha
  • Sydman

Snälla kan inte duo xh Huga starta en egen tråd att diskutera i? Vi är inte intresserade av er diskution här!

Anonym (1789) skrev 2018-09-04 18:49:43 följande:

Tant drivs nog av att vara jävlig. Peter Harrysson!

• Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-04 18:40:10 följande:
    Pikar man de som lägger upp bilder får man tåla mothugget. Tant är inget undantag.
    Vilken tant syftar du på?
  • Mr K69
    Sydman skrev 2018-09-04 19:31:18 följande:

Snälla kan inte duo xh Huga starta en egen tråd att diskutera i? Vi är inte intresserade av er diskution här!

Ja scrolla uppåt och läs vad tråden handlar om och fundera på vad ni tillför "feelgood tråden". Vill ni ha privata diskussioner så skicka pm eller röksignaler till varandra.
  • Anonym (Lydia)
    Firepants skrev 2018-09-04 07:02:31 följande:
    Tycker de är alldeles underbara. Stå på dig snygging.
    Tack. Jag tar en paus ett tag för nu har tråden spårat ur totalt på grund av allt  tjafs  
  • Mr K69
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-04 21:24:49 följande:

Tack. Jag tar en paus ett tag för nu har tråden spårat ur totalt på grund av allt  tjafs  

Klokt, dels tjafs och dels så försvinner ju bilderna av någon anledning. Tack så jättemycket för dina bidrag, önskar jag vore lika modig som du :)
  • Firepants
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-04 21:24:49 följande:

Jag förstår dig helt och fullt. Skulle gissa på att det var poängen utav dessa fantastiskt mogna individer.

Vill du säga hej är du välkommen att skriva pm vore trist om du försvann helt
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-05 19:25:30 följande:
    Tant Brun.
    Tant Brun kan ju passa om det nu är analklåda som plågar, hahaha
    Sorry - kunde bara inte låta bli