• Mr K69

Helkroppstråden

Ännu en kul tråd som jag lämnar nu pga urspårning. Hoppas ingen postar mer bilder här utan låter er fortsätta med er ot diskussion i fred. Hoppas ni blir nöjda så. Hoppas ni får ett bättre liv än ni verkar ha nu, kram på er och ett jättetack till er som bidrog med bilder (jag är ännu för feg med att göra det själv men men men, vem vet vad som kommer i framtiden).

• Anonym (Lydia)
    Mr K69 skrev 2018-09-04 21:34:44 följande:
    Klokt, dels tjafs och dels så försvinner ju bilderna av någon anledning. Tack så jättemycket för dina bidrag, önskar jag vore lika modig som du :)
    Bilderna försvinner men jämna mellanrum.
    Det var bättre stämning i tråden när jag postade mina första bilder men sedan  kom tant huga kom som fullkomligt hatade mina bilder och skrev massor av nervärderande saker om mig  och sedan vart det ordkrig som heter duga.
    Tack själv 
    Firepants skrev 2018-09-04 21:44:40 följande:
    Jag förstår dig helt och fullt. Skulle gissa på att det var poängen utav dessa fantastiskt mogna individer.

Vill du säga hej är du välkommen att skriva pm vore trist om du försvann helt
    Om det var det som var syftet med allt tjafs så har dom lyckats bra med att skrämma bort alla som postade bilder  i tråden.
    Jag kanske återkommer om det blir bättre stämning i tråden

• Anonym (anonym glad)

Kan inte inte ny tjafsa nån annanstans !? Ni kan verkligen konsten att döda en tråd... skapa er egna bitter/gnäll tråd och lämna den tråd. Visa att ni är vuxna nu

• Anonym (hoppsan)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-05 20:57:17 följande:
    Jag kanske återkommer om det blir bättre stämning i tråden

Det ser jag fram emot.
  • Sydman

Jag håller med kom in och lägg upp era bilder där istället!

Purgöka skrev 2018-09-06 16:22:01 följande:

Varför inte posta bilder i våra sexiga bilder istället? Inge tjafs!

• Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-05 20:57:17 följande:
    Bilderna försvinner men jämna mellanrum.
    Det var bättre stämning i tråden när jag postade mina första bilder men sedan  kom tant huga kom som fullkomligt hatade mina bilder och skrev massor av nervärderande saker om mig  och sedan vart det ordkrig som heter duga.

Jag har inte skrivit en massa nedvärderande saker om dig.
    Inte heller hatar jag dina bilder utan jag ger dig min åsikt, precis som dina beundrare gör.
    Skillnaden mellan mig och dem är vilket huvud vi tänker med.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-05 19:25:30 följande:
    Tant Brun.
    Kaffe{#emotions_dlg.flower}

En kopp kaffe och en bomma månne, farbror Blå?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-06 19:26:27 följande:
    Kaffe{#emotions_dlg.flower}

En kopp kaffe och en bomma månne, farbror Blå?
    Nej se på fan... jag skrev fel!
    Skulle så klart stå blomma.

Får förklara det för dig eftersom du tror att bokstäver man missat i brådskan är en felstavning.

Eller fel stavning. Välj själv. Demon