• Anonym (hoppsan)

Helkroppstråden

Anonym (Lydia) skrev 2019-01-14 01:03:12 följande:

Jag vill tacka för alla fina kommentarer jag har fått genom åren 

Vi som ska tacka för alla vackra bilder du bjudit på.
    Ser gärna mer av dig om du ångrar dig.
  • Mr K69
    Anonym (Lydia) skrev 2019-01-14 01:03:12 följande:

Jag vill tacka för alla fina kommentarer jag har fått genom åren 

Tack själv och tack för alla fina bilder på dej! Lägger du upp bilder på dej någon annanstans så hör jättegärna av dej.
  • BalkanBoy85
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-16 14:07:07 följande:

Vila i frid, HKT.

Där talade en besviken åsna...avundjuka? Blev du dissad utav henne? Berätta för oss
  • Cbxen

NEJ sluta inte Lydia!

Du är ju så fin att se på, så fortsätt att visa dig. ???? ???? ???? ??

• Anonym (Undrandes)
    BalkanBoy85 skrev 2019-01-16 14:22:25 följande:

Där talade en besviken åsna...avundjuka? Blev du dissad utav henne? Berätta för oss

Intetdera. Det är bara dags att lägga ned den här tråden nu när det bara en person som lägger upp biler (repriser). Har inget emot Lydia, men tråden har mist sitt syfte. Det Lydia sysslar med är konstgjord andning på en redan död patient. HKT har bjudit på mycket underhållning genom åren, men allting har sitt slut.
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-16 14:55:39 följande:
    Intetdera. Det är bara dags att lägga ned den här tråden nu när det bara en person som lägger upp biler (repriser). Har inget emot Lydia, men tråden har mist sitt syfte. Det Lydia sysslar med är konstgjord andning på en redan död patient. HKT har bjudit på mycket underhållning genom åren, men allting har sitt slut.
    Nu ska du inte anklaga mig för att bara för att lägga upp repriser för en del av bilderna jag visade sist har jag inte visat tidigare för dom är tagna i december 
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-16 14:55:39 följande:
    Jag gick igenom en del av dina inlägg i tråden så då insåg jag att du bara ute efter att provocera så det kanske än din förtjänst att tråden dör  
  • Anonym (Softy)
    Anonym (Lydia) skrev 2019-01-16 22:44:25 följande:
    Jag gick igenom en del av dina inlägg i tråden så då insåg jag att du bara ute efter att provocera så det kanske än din förtjänst att tråden dör  
    Då får vi tacka honom innerligt!
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Softy) skrev 2019-01-19 14:02:29 följande:
    Då får vi tacka honom innerligt!
    Vad får du ut av näthat? 
    Har du själv råkat ut för näthat så du måste ta ut din hämnd i denna genom att bara vräka ur dig negativa kommentarer i denna tråd?
    Tänk på det här i natt när du ska sova i natt