Deacon skrev 2019-01-20 12:26:17 följande:
Är ganska säker på att det finns många här (undertecknad inkluderad) som gärna ser fler bilder av dig. Självklart svårt men försök att inte ta åt dig av de negativa/oförskämda kommentarer som ibland dyker upp här. En enkel tumregel brukar vara att om man bara har BS och dynga att sprida så kan man behålla den för sig själv. Tråkigt att en del är så enkla i sinnet att de inte fattar detta. Kan man lyfta andra är det ju så mycket roligare och positivare för alla. Tummen upp för dig

Jättebra inlägg! Tycker de som skriver negativa kommentarer är jäkligt dåliga på att själva komma med något annat än ot dravel som inte tillför något till tråden/arna. Troligen är det människor som inte mår så bra och vill att andra ska må lika dåligt som de själva och därför bara spyr negativ galla här och där.
Jättebra tumregel där. Jag skrev samma för några månader sedan här i tråden när det var som värst med ot inlägg.
Alla mina tummar upp för dej Lydia och alla andra som gör och gjort tråden till vad den är. Hoppas du ångrar dej och kommer med fler fina bilder
Ps. Vi är mångdubbelt fler som är positiva men det kanske inte alltid syns då inte alla kommenterar. Jag tex, loggar inte alltid in och ger en tumme upp, kanske skulle varit bättre på det. Shame on me!