• EnEttDen

Helkroppstråden

Anonym (Lydia) skrev 2019-01-20 01:04:34 följande:

Vad får du ut av näthat? 

Har du själv råkat ut för näthat så du måste ta ut din hämnd i denna genom att bara vräka ur dig negativa kommentarer i denna tråd?

Tänk på det här i natt när du ska sova i natt 

Alla här är inte less dig eller dina bilder, synd bara att de som inte vill se mer ska börja skriva negativa saker istället för att bara klicka vidare.
  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-16 14:55:39 följande:
    Intetdera. Det är bara dags att lägga ned den här tråden nu när det bara en person som lägger upp biler (repriser). Har inget emot Lydia, men tråden har mist sitt syfte. Det Lydia sysslar med är konstgjord andning på en redan död patient. HKT har bjudit på mycket underhållning genom åren, men allting har sitt slut.
    Är du bitter på något sätt, om denna tråd påverkar ditt liv negativt varför lämnar du inte tråden?
  • Deacon
    Anonym (Lydia) skrev 2019-01-16 22:36:10 följande:

Nu ska du inte anklaga mig för att bara för att lägga upp repriser för en del av bilderna jag visade sist har jag inte visat tidigare för dom är tagna i december 

Är ganska säker på att det finns många här (undertecknad inkluderad) som gärna ser fler bilder av dig. Självklart svårt men försök att inte ta åt dig av de negativa/oförskämda kommentarer som ibland dyker upp här. En enkel tumregel brukar vara att om man bara har BS och dynga att sprida så kan man behålla den för sig själv. Tråkigt att en del är så enkla i sinnet att de inte fattar detta. Kan man lyfta andra är det ju så mycket roligare och positivare för alla. Tummen upp för dig
  • Mr K69
    Deacon skrev 2019-01-20 12:26:17 följande:
    Är ganska säker på att det finns många här (undertecknad inkluderad) som gärna ser fler bilder av dig. Självklart svårt men försök att inte ta åt dig av de negativa/oförskämda kommentarer som ibland dyker upp här. En enkel tumregel brukar vara att om man bara har BS och dynga att sprida så kan man behålla den för sig själv. Tråkigt att en del är så enkla i sinnet att de inte fattar detta. Kan man lyfta andra är det ju så mycket roligare och positivare för alla. Tummen upp för dig
    Jättebra inlägg! Tycker de som skriver negativa kommentarer är jäkligt dåliga på att själva komma med något annat än ot dravel som inte tillför något till tråden/arna. Troligen är det människor som inte mår så bra och vill att andra ska må lika dåligt som de själva och därför bara spyr negativ galla här och där.

Jättebra tumregel där. Jag skrev samma för några månader sedan här i tråden när det var som värst med ot inlägg.

Alla mina tummar upp för dej Lydia och alla andra som gör och gjort tråden till vad den är. Hoppas du ångrar dej och kommer med fler fina bilder Drömmer

Ps. Vi är mångdubbelt fler som är positiva men det kanske inte alltid syns då inte alla kommenterar. Jag tex, loggar inte alltid in och ger en tumme upp, kanske skulle varit bättre på det. Shame on me!
  • PerLund
    Anonym (Sabina) skrev 2018-12-02 23:19:34 följande:
    Shit vad vacker du är! ???? Du gör verkligen någon man till en väldigt lycklig man! :)
  • Anonym (Ralph)
    Hårfagre skrev 2019-01-25 20:40:45 följande:
    Absolut !
    Let´s do the ronka!
  • Hårfagre
    Anonym (Ralph) skrev 2019-01-25 20:47:03 följande:

Let´s do the ronka!

Den står som ett spett !