• Anonym (Gomez)

Helkroppstråden

Anonym (nea) skrev 2019-09-15 13:00:44 följande:

om man inte bryter mot några lagar får man väl se åt ett annat håll då om man blir så besvärad, men det kanske är på gränsen även ur ett juridiskt perspektiv om förargelse

Exakt.

Det är oanständigt och kan klassas som förargelseväckande.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (nea) skrev 2019-09-15 13:02:48 följande:

Det finns en del kvinnor som är utan trosor under sina (Korta?) kjolar på sommaren så det där riskerar du då varje gång du sätter dig på en offentlig stol.

Vilket är både äckligt, ohygieniskt och respektlöst av personen som fullständigt skiter i sina medmänniskor för sina egna egoistiska lustars skull.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 13:03:05 följande:

Exakt.

Det är oanständigt och kan klassas som förargelseväckande.

Polisanmäl nästa gång det blir för mycket för dig!

Vem vet du kanske ror hem ett miljonskadestånd som ersättning för allt det jobbiga du upplever!
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-15 13:06:58 följande:

Polisanmäl nästa gång det blir för mycket för dig!

Vem vet du kanske ror hem ett miljonskadestånd som ersättning för allt det jobbiga du upplever!

Nej, jag är inte den som anmäler folk. Varken här eller i verkliga livet.

Du börjar bli lite patetisk nu.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 13:09:15 följande:

Nej, jag är inte den som anmäler folk. Varken här eller i verkliga livet.

Du börjar bli lite patetisk nu.

Härligt - det tar jag på extra stort allvar när det kommer från dig!
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-15 13:11:17 följande:

Härligt - det tar jag på extra stort allvar när det kommer från dig!

Gör som du vill. Vad vill du att jag ska göra med denna oerhört viktiga information?
  • Anonym (nea)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 13:05:14 följande:
    Vilket är både äckligt, ohygieniskt och respektlöst av personen som fullständigt skiter i sina medmänniskor för sina egna egoistiska lustars skull.
    Då tycker jag det är värre med de som bajsar utan att tvätta händerna och sen använder en kundvagn. Men det är ju inte för egna lustars skull förstås.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 13:13:49 följande:

Gör som du vill. Vad vill du att jag ska göra med denna oerhört viktiga information?

Kanske enklast att bara slurpa i sig
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (nea) skrev 2019-09-15 13:15:26 följande:

Då tycker jag det är värre med de som bajsar utan att tvätta händerna och sen använder en kundvagn. Men det är ju inte för egna lustars skull förstås.

Skulle säga att det ligger på samma nivå.

Vidrigt beteende båda två.
  • Anonym (nea)
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 13:05:14 följande:
    men ett tvättat underliv är väl inte så mycket värre än något annat. Fukt och kroppsvätskor utsöndras hela tiden och i luften. Allt man tar i får ta emot fett svett och partiklar i någon mån ifrån huden, även om man inte är synligt kännbart svettig. Det kommer grejer från huden hela tiden och fukt från kroppen.