• Anonym (Gomez)

Helkroppstråden

sexposed skrev 2019-09-15 16:26:36 följande:

Oj, vi har visst kränkt någon

Ja, vid fototillfället så var det extremt lite kläder, som vi fotar ofta. Dock var det inte bland folk just i det tillfället. Och det stämmer att det blir utmanande kläder nör vi är på platser där vi känner oss vågade.

Men det är kläder på en nivå där folk som gillar ser, och folk som inte bryr sig lätt kan förbise. Är exhibitionistiska och får en kick av att bli "önskade" av andra som tänker som oss.

Lättkränkta män och kvinnor är inte så viktiga flr oss

Du måste ju vara medveten om att du passerar den "normala" gränser. Annars hade du klätt dig likadant i din hemmamiljö.

Varför skiter du i hur folk känner bara för att du inte är på hemmaplan?

Det är helt ok att vara exhibitionist, men skona dina medmänniskor som inte är det. Tycker du att det är för mycket begärt?

Fast det är klart, de är ju "lättkränkta" och det skiter ni i.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-15 15:18:24 följande:

Gomez, Hur ofta - rent numeriskt - drabbas du ofrivilligt av andras underlivsjox, på årsbasis?

Hur ser trenden för 2019 ut så här långt jämfört med tidigare år på 2010-talet?

• sexposed
    Anonym (Gomez) skrev 2019-09-15 16:43:33 följande:

Du måste ju vara medveten om att du passerar den "normala" gränser. Annars hade du klätt dig likadant i din hemmamiljö.

Varför skiter du i hur folk känner bara för att du inte är på hemmaplan?

Det är helt ok att vara exhibitionist, men skona dina medmänniskor som inte är det. Tycker du att det är för mycket begärt?

Fast det är klart, de är ju "lättkränkta" och det skiter ni i.

Klädstilen skulle inte hindra oss från att komma in på restaurang, klubb, bar eller annan publik och allmän plats, den sträcks på ett för oss vågat sätt för den exhibitionistiska kicken och råkar bara vara mer vågad och avslöjande än medelsvensson.

På en strand är en liten stringbikini för vågad för en del, för oss en kick.

Bilden är från en öde plats, ingen plågades...mer än fotografen
  • sexposed

I övrigt så är det bättre att du slutar söka underlivsjox med blicken när du rör dig bland folk

• Anonym (HannaSophia)
    sexposed skrev 2019-09-15 18:13:18 följande:

Klädstilen skulle inte hindra oss från att komma in på restaurang, klubb, bar eller annan publik och allmän plats, den sträcks på ett för oss vågat sätt för den exhibitionistiska kicken och råkar bara vara mer vågad och avslöjande än medelsvensson.

På en strand är en liten stringbikini för vågad för en del, för oss en kick.

Bilden är från en öde plats, ingen plågades...mer än fotografen

Jag har kollat in er fantastiska blogg - det ser härligt ut och att lust, erotik och njutning är en skön del av era liv!

Fortsätt att ta ut svängarna och njut av varandra och av de ni släpper nära intill er!!

Jag kommer följa er blogg med spänning - ha det sexigt skönt ihop!!!
  • Nyfiken79
    sexposed skrev 2019-09-15 18:16:07 följande:

I övrigt så är det bättre att du slutar söka underlivsjox med blicken när du rör dig bland folk

Ha ha fina kommentarer, jag gillar din inställning.

Önskar att fler klädde sej utmanande så att precis som du skrev vi som vill se nått kan se å dom som inte vill se inte upptäcker det, för upptäcker man det då så söker man nog efter det å vill se innerst inne
  • Anonym (Gomez)
    sexposed skrev 2019-09-15 18:16:07 följande:

Det gör jag inte. Varför tror du att jag gör det?
  • sexposed
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-15 18:20:57 följande:

Jag har kollat in er fantastiska blogg - det ser härligt ut och att lust, erotik och njutning är en skön del av era liv!

Fortsätt att ta ut svängarna och njut av varandra och av de ni släpper nära intill er!!

Jag kommer följa er blogg med spänning - ha det sexigt skönt ihop!!!

Tack Du peppar!
  • Anonym (HannaSophia)
    sexposed skrev 2019-09-15 20:01:13 följande:

Tack Du peppar!

Gott - det är just det som är meningen!

Låt aldrig någon inskränkt gnällspik med haltande illa underbyggd argumentation någonsin begränsa er passion, kåthet, lust och lek! Aldrig någonsin.

Maken och jag är just tillbaka från en vecka i soliga Grekland där vi njutit egentid med god mat & vin, nakenbad, stringbadkläder på oss båda (kolla in tangaland24), sköna knull, fontänorgasm, wetsex och stjärtslick för bägge två!

Riktigt bra energikick och batteriladdning inför en lång höst & vinter.
  • Anonym (Oj!)

Ladda batterierna genom att slicka varandra i röven ...... öööööhh say what??
    Vi är ju alla olika ... tack och lov ..