• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • L E O N
    Pycke skrev 2012-12-20 15:00:53 följande:

Med dina bilden vill jag säga att detta är en kanontråd! Ni är riktigt vackra allihop!
    Mmm snygg bild! Stiligt Skrattande
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-12-20 14:56:36 följande:
    Men alltså, vill du vinna och få beundrande blickar och klappar på axeln eller vill du förlora och bli tröstad av kvinnor i bikini som ömt tvagar hela din kropp medan du ligger i badkaret och slappnar av?
    När du beskriver det så så kanske jag är beredd att tänka om... men det måste finnas garantier om det där med bikini och tröst i ett badkar...
  • Anonym (Loveheart)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

Gymmet 1 - sv-pil -nr 2.JPG

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...

Är mkt smickrad över detta hedersuppdrag. Några klagomål lär det inte bli. Bra jobbat Anton.
  • Putt B
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 14:51:47 följande:

Mellan 17 och 18 är jag på väg hem från jobbet, då bör all aktivitet avstanna. Sen kan den blomma upp igen när jag är hemma (ensam för första gången på evigheter. Har till och med barnvakt hela natten!) med en ask Godiva-choklad och ett glas vitt. =)
    Ensamkväll är ju inte fel.. men vitt vin och choklad ? hade hellre satsat på rött där !
  • lilletrille
    Tom Araya skrev 2012-12-20 14:48:54 följande:
    Åh, en preggo-bild kanske? Flört
    Låt mig fundera på det..

Nej :)
  • Anonym (bmi plus)
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 15:05:16 följande:

Är mkt smickrad över detta hedersuppdrag. Några klagomål lär det inte bli. Bra jobbat Anton.
    Finns ingenting att klaga på

Vänta ni bara tills senare. Då kan ni nog hitta på något att klaga om Äsch, så illa är det nog inte ändå. Jag lever och har hälsan, man får vara tacksam för det
  • JagMan

Med dina bilden vill jag säga att detta är en kanontråd! Ni är riktigt vackra allihop!
    Läcker bild tjejen, lite smygsexig sådär
  • Mattias39
    Anonym skrev 2012-12-20 14:43:45 följande:
    Tänk så trevligt det hade varit med en bildserie av trådgrabbarna när de gyttjebrottas. Lite Anton på Jekyl och en lerig LEON som kopplar ett grepp på MrC, Putt B blandar sig i, förlorar nästan men bärs upp och räddas av Mattias starka armar och så vidare.

Mm. Sweet.

Trådstarterskan utgår för kalla duschar.  

Jäklar...i dessa herrars sällskap skulle jag åka på rejält med spö känner jag... Obestämd
  • Mattias39

Och med den bilden bekräftar du verkligen att du är minst lika snygg som alla andra!!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden